Printable Version of Topic

Click here to view this topic in its original format

Off-Roaders Club Georgia _ 4X4 ავტომობილების ტექნიკური მონაცემები _ ისუზუ როდეო.

Posted by: bako Mar 4 2011, 09:48

საკმაოდ იაფად შემხვდა,98-იანია 3.2 ძრავით V6.ამ მანქანებს ხიდის ჩამრთველი რიჩაგი სიჩქარეების რიჩაგის გვერდით აქვთხოლმე,მაგრამ რომელიც მე ვნახე,ეს რიჩაგი საერთოდ არ ჰქონდა,და სამაგიეროდ ჰქონდა 2 კნოპკა,ერთი WINTER drive,მეორე POWER drive.ამ კნოპკებზე დაწოლით პანელზე 4x4 ან რაიმე წინა ხიდთან დაკავშირებული რაიმე ნიშანი არ ინთება,გავლის და გასინჯვის შესაძლებლობა არ იყო,იქნებ ვინმემ იცოდეთ,როგორი სისტემით მუშაობს ეს მანქანები და რამდენად გამართლებულია?

Posted by: MS4X4 Mar 4 2011, 10:23

კარგად ნახე ორხიდიანი არის თუ ცალხიდიანი!!!!

ციტატა
2 კნოპკა,ერთი WINTER drive,მეორე POWER drive
არც ერთი და არც მეორე წინა ხიდის ჩამრთველი არ არის და არც დამადაბლებელის!!!! ცალხიდიანია ალბათ ეგ მანქანა!!!!

Posted by: gio_zaqa Mar 4 2011, 10:26

MS4X4

მეც ეგრე მგონია

Posted by: Nikolozi Mar 4 2011, 10:34

gio_zaqa
მე მყავდა ეგ მანქანა...
ორ ციდიანი თუ არის პრიბორების მარცხენა მხარეს უნდა ქონდეს ჩასართავი ღილაკი წინა ხიდის.. და რიჩაგით დამადაბლებელი გადაცემა ირთვება.. ეგ კნოპკები რაც მაგას აქვს არის ზამთრის რეჟიმი-რაღაც ბლოკირებასავითაა უკანა ხიდზე.. ორ ხიდიანი არ იქნება ეგ..
რა ფასადაა???

Posted by: gio_zaqa Mar 4 2011, 10:49

Nikolozi

ეს გასაგებია მაგრამ ჯობია bako-ს კითხო ფასი მე არ ვიცი smile.gif

Posted by: shalva-zimin Mar 4 2011, 11:07

ციტატა
ორ ციდიანი თუ არის პრიბორების მარცხენა მხარეს უნდა ქონდეს ჩასართავი ღილაკი წინა ხიდის.. და რიჩაგით დამადაბლებელი გადაცემა ირთვება..
+1 პოვერ ღილაკის დაჭერისას უფრო მაღალ ბრუნებზე ატრიალებს ძრავს და ისე რთავს ავტომატი.ვინტერის დაჭერისას 2-თი იძვრება .ერთხიდიანია უეჭველი.

Posted by: UTILIZ@TOR Mar 4 2011, 11:07

ალბათ ცალხიდიანია რახან არააქ გადამრთველი

უპასუხიათ სანამ დავარეფრეშებდი biggrin.gif

Posted by: bako Mar 4 2011, 19:36

როგორც პატრონმა თქვა,(ამიხსნა,რომ ჯიპი არასოდეს არ ჰყოლია და ვერ ერკვევა)ხიდი ავტომატურად ერთვება,რაღაც რავჩოს ვარიანტში,თუ უკანა საბურავები დაბუქსავდება,წინა ავტომატურად ეხმარებაო....

Posted by: aladini Mar 4 2011, 21:16

QUOTE
როგორც პატრონმა თქვა,(ამიხსნა,რომ ჯიპი არასოდეს არ ჰყოლია და ვერ ერკვევა)ხიდი ავტომატურად ერთვება,რაღაც რავჩოს ვარიანტში,თუ უკანა საბურავები დაბუქსავდება,წინა ავტომატურად ეხმარებაო....

მშვენივრად აუხსნია სათავისოდ და რაღაში ვერ ვერკვევიო, აღარ გითხრა?


უსინდისოდ იტყუება მაგის პატრონი და ცდილობს ცალხიდიანი მანქანა ორხიდიანად შემოგასაღოს.
ერთადერთი პლუსი რაც მაგ მანქანას აქვს, უკანა ლსდ მოსტია.
რუჩკებს არ ენდოთ biggrin.gif

Posted by: gio-gio.94 Mar 4 2011, 21:24

http://pix.ge/

ორხიდიანს აუცილებლად ექნება კნოპკა (სურათზე შემოხაზულ ადგილას) 4WD წარწერით და დამადაბლებელი გადაცემის რიჩაგი. ასე რომ ეგ მანქანა ცალხიდიანია wink.gif

Posted by: shalva-zimin Mar 4 2011, 22:31

ციტატა(gio-gio.94 @ Mar 4 2011, 17:24) *

http://pix.ge/

ორხიდიანს აუცილებლად ექნება კნოპკა (სურათზე შემოხაზულ ადგილას) 4WD წარწერით და დამადაბლებელი გადაცემის რიჩაგი. ასე რომ ეგ მანქანა ცალხიდიანია wink.gif
ჩაუმუხლე და წინა ბორბალს შიგნიდან შეხედე ,თუ ნახვარღერძი დაინახე რეზინის გოფრში ე.ი. წინა ხიდი აქვს. ამ სულაც წინა კარდანს შეხედე biggrin.gif

Posted by: aladini Mar 4 2011, 22:47



QUOTE
ჩაუმუხლე და წინა ბორბალს შიგნიდან შეხედე ,თუ ნახვარღერძი დაინახე რეზინის გოფრში ე.ი. წინა ხიდი აქვს. ამ სულაც წინა კარდანს შეხედე biggrin.gif



shalva-zimin
კაარქი რა კაცო რა,
ატმიკურკიტოლა, ჭერმიკურკიტოლა
რა კარდანი, რის ნახევარღერძიbiggrin.gif:D ვერა ხედამთ რაებს წერს ბაღანე wink.gif smile.gif


QUOTE
ამ მანქანებს ხიდის ჩამრთველი რიჩაგი სიჩქარეების რიჩაგის გვერდით აქვთხოლმე,მაგრამ რომელიც მე ვნახე,ეს რიჩაგი საერთოდ არ ჰქონდა,და სამაგიეროდ ჰქონდა 2 კნოპკა,ერთი WINTER drive,მეორე POWER drive.ამ კნოპკებზე დაწოლით პანელზე 4x4 ან რაიმე წინა ხიდთან დაკავშირებული რაიმე ნიშანი არ ინთება


ნა პალცახ ნუჟნო, ნა პალცახsmile.gif ცალხიდიან ი ტოჩკაsmile.gif

Posted by: gure Mar 4 2011, 22:50

....

Posted by: bako Mar 5 2011, 10:04

ცალხიდიანია უეჭველი,დავრწმუნდი...ისე ორიანი თუ შემხვდა,რას იტყვით,როგორი მანქანებია?

Posted by: Nikolozi Mar 5 2011, 10:59

bako
ბევრ ცუდს გეტყვიან აქ მაგ მანქანაზე მაგრამ მე გეუბნები რო მაგ ფასად, ძალიან მაგარი მანქანაა... ოფროუდისთვის ბევრი ვერაფერი იქნება მაგრამ კარგია რა ნორმალური უგზოობის შემთხვევაში .. ყიდვისას მატორს მიაქციე ყურადღება და ეცადე მექანიკური კოლოფით იყოს

Posted by: rodeo Mar 5 2011, 12:07

ციტატა(bako @ Mar 5 2011, 10:04) *

ცალხიდიანია უეჭველი,დავრწმუნდი...ისე ორიანი თუ შემხვდა,რას იტყვით,როგორი მანქანებია?



დიდი ოფროუდერი ნამდვილად არაა, მაგრამ 4 წელია გვყავს ოჯახს და საკმაოდ კარგი მანქანაა. რაც მთავარია მატორი აქვს საკმაოდ ძლიერი, რაც არ მომწონს მის კონსტრუქციაში ერთადერთი საწვავის ავზის მდებარეობაა ძალიან დაბლა აქვს. სხვა მხრივ რავი 4 წელია რაც გვყავს ზეთის, ფილტრის და საბურავების მეტი არაფრის შეცვლა დასჭირვებია. იმედია არც დასჭირდება კარგა ხანს! wink.gif

Posted by: nika Mar 5 2011, 12:08

rodeo
ანტიფრიზი 2 წელიწადში ერთხელ უნდა ცვალო
სამუხრუჭე სითხე 3 წელიწადში ერთხელ.

ასე რომ ზეთის და ფილტრების ცვლა არაა საკმარისი არც ერთ მანქანაზე 4 წელიწადში.

Posted by: rodeo Mar 5 2011, 12:17

ციტატა(nika @ Mar 5 2011, 12:08) *

rodeo
ანტიფრიზი 2 წელიწადში ერთხელ უნდა ცვალო
სამუხრუჭე სითხე 3 წელიწადში ერთხელ.

ასე რომ ზეთის და ფილტრების ცვლა არაა საკმარისი არც ერთ მანქანაზე 4 წელიწადში.



ეგ თავისთავად ვიგულისხმე!!! biggrin.gif


რაც შეეხება დამადაბლებელს 2002 წლამდე ყველა როდეს ბერკეტზე ჰქონდა, ხოლო 2002 წლის ზევით ყველას კნოპკაზე აქვს!

+ 2002 წელს ზემოთ ყველას აქვს ე.წ "TOD" სისტემა.

Posted by: aladini Mar 5 2011, 21:46

QUOTE

+ 2002 წელს ზემოთ ყველას აქვს ე.წ "TOD" სისტემა.

ეგ არ ვიცოდი, სენკსsmile.gif

Posted by: nik_deff90 Mar 5 2011, 22:54

bako
ისუძუ როდეოს დამშლელები ძალიან მდიდარი ხალხია და თუ იცი რატო? biggrin.gif

არ გინდა ეგ მანქანა... ნებისმიერ წესიერ ჯიპს შეხედე ქვემოდან (დაიხარე და გვერდიდან შეხედე, არაფერი განსაკუთრებული არაა საჭირო) და მერე მაგ როდეოს შეხედე biggrin.gif და მიხვდები რატომაც არ უნდა იყიდო biggrin.gif

Posted by: bako Mar 9 2011, 11:06

სერიოზულად დამაინტრიგეsmile.gifმაინც რა აქვს ეგეთი,გატყდიsmile.gif

Posted by: bakha73 Mar 14 2011, 07:11

ციტატა(shalva-zimin @ Mar 4 2011, 16:07) *

+1 პოვერ ღილაკის დაჭერისას უფრო მაღალ ბრუნებზე ატრიალებს ძრავს და ისე რთავს ავტომატი.ვინტერის დაჭერისას 2-თი იძვრება .ერთხიდიანია უეჭველი.

პარდონ მარა 2ით და ძვრა საერთოდ 2ენდია პვრ მანუ ან სნოუ ეგ ავტომატური კოლოფის ფუნქციაა დაბალ და მაღალ ბრუნვაზე გადართვის ინტერვალები,

Posted by: bakha73 Mar 14 2011, 07:31

ციტატა(bako @ Mar 4 2011, 14:48) *

საკმაოდ იაფად შემხვდა,98-იანია 3.2 ძრავით V6.ამ მანქანებს ხიდის ჩამრთველი რიჩაგი სიჩქარეების რიჩაგის გვერდით აქვთხოლმე,მაგრამ რომელიც მე ვნახე,ეს რიჩაგი საერთოდ არ ჰქონდა,და სამაგიეროდ ჰქონდა 2 კნოპკა,ერთი WINTER drive,მეორე POWER drive.ამ კნოპკებზე დაწოლით პანელზე 4x4 ან რაიმე წინა ხიდთან დაკავშირებული რაიმე ნიშანი არ ინთება,გავლის და გასინჯვის შესაძლებლობა არ იყო,იქნებ ვინმემ იცოდეთ,როგორი სისტემით მუშაობს ეს მანქანები და რამდენად გამართლებულია?

იაფად ეგ რამდენად? ისე მე არ მინახია როდეო ან ბიგჰორნი (მაგის ბაზაზეა გაკეტებული) წინა ხიდის გარეშე მარა, შეიძლება, განსკუტრებით ამერიკულ ვარიანტზე, მაგის სემოწმებას არაფერი უნდა უკვე გითხრეს როგორ.
რაც შეეხება მანქანას ცუდი ჯიპი არაა (თუ ხიდი აქვს რა თქმა უნდა) ბევრ ვაიჯიპს ზოგს მართლა ჯიპი რომ გონია მაინცჯობს, როცა დიზელი უყენია 4ჯბ1 ან 4ჯგ2 6ვდ1 V6 3200 ვიცი მარტო ერთი რამ ხრაპვა უყვარს biggrin.gif

Posted by: nika Mar 14 2011, 10:45

bakha73

ციტატა
პარდონ მარა 2ით და ძვრა საერთოდ 2ენდია

პარდონ მარა 2ენდის დროს შენ უზღუდავ 3 და 4 (აკა OD) სიჩქარეებს. დაიძვრება 1-ით და გადართავს მერე 2-ეში და ამით მორჩება კოლოფის მუშაობა. აი ვინთერი/სნოუ და ა.შ. კი მეორეთი ძრავს.

Posted by: bakha73 Mar 14 2011, 11:12

ციტატა(nika @ Mar 14 2011, 15:45) *

bakha73

პარდონ მარა 2ენდის დროს შენ უზღუდავ 3 და 4 (აკა OD) სიჩქარეებს. დაიძვრება 1-ით და გადართავს მერე 2-ეში და ამით მორჩება კოლოფის მუშაობა. აი ვინთერი/სნოუ და ა.შ. კი მეორეთი ძრავს.

არა 2 ნდ იგივეა მერით დაძვრა, მარა ნორმს აქვს გადართვის ხშირი მოკლე დიაპაზონი, მანუს კი ორივე მერეთი დაძვრა და დაბალ ბრუნვებზე გადართვის ფუნქცია მისწრებაა ზამთარში

Posted by: nika Mar 14 2011, 11:16

http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0%B2%D1%82%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%B5%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%8F_%D0%BA%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BA%D0%B0_%D0%BF%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%BA%D0%BB%D1%8E%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D1%8F_%D0%BF%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D1%87#.D0.94.D0.BE.D0.BF.D0.BE.D0.BB.D0.BD.D0.B8.D1.82.D0.B5.D0.BB.D1.8C.D0.BD.D1.8B.D0.B5_.D1.80.D0.B5.D0.B6.D0.B8.D0.BC.D1.8B_.D1.80.D0.B0.D0.B1.D0.BE.D1.82.D1.8B

Posted by: USU Mar 14 2011, 11:18

ავტომატზე 2-ით დაძვრაზე თუა საუბარი, მაგ პოზიციაში მაინც პირველით იძვრება და მეორეს ზევით არ რთავს. ოღონდ ამ თემაში ეგ რა შუაშია არ ვიცი sad.gif

Posted by: bakha73 Mar 14 2011, 13:16

ციტატა(USU @ Mar 14 2011, 16:18) *

ავტომატზე 2-ით დაძვრაზე თუა საუბარი, მაგ პოზიციაში მაინც პირველით იძვრება და მეორეს ზევით არ რთავს. ოღონდ ამ თემაში ეგ რა შუაშია არ ვიცი sad.gif

კნოპკა 2ნდ და 2 მდგომარეობა ავტომატის სჩქარეების სახელურის ეს სხვადასხვა რამეა, ის რომ ლაპარაკი იყოროდეოს კნოპკებზე და გამოითქვა აზრები რას წარმოადგენს

Posted by: bako Mar 15 2011, 22:37

bakha73 2700 მწვანედ იყო,ამერიკიდან ჩამოტანილი,ცოტა სალონი იყო გაბანძებული,დანარჩენი ვროდე ოკ...რამდენადაც ვიცი,გაყიდა უკვე.

Posted by: bakha73 Mar 16 2011, 08:37

ციტატა(bako @ Mar 16 2011, 03:37) *

bakha73 2700 მწვანედ იყო,ამერიკიდან ჩამოტანილი,ცოტა სალონი იყო გაბანძებული,დანარჩენი ვროდე ოკ...რამდენადაც ვიცი,გაყიდა უკვე.

2800 3100 ძრავით კარგია როდეო, ბიგჰორნი, ტროპერი დანარჩენი nonono.gif

Posted by: shalva-zimin Mar 16 2011, 09:26

ციტატა(USU @ Mar 14 2011, 07:18) *

ავტომატზე 2-ით დაძვრაზე თუა საუბარი, მაგ პოზიციაში მაინც პირველით იძვრება და მეორეს ზევით არ რთავს.
+1 ამით შემოვიფარგლოთ biggrin.gif

Posted by: rodeo Mar 16 2011, 16:16

ციტატა(bakha73 @ Mar 16 2011, 08:37) *

2800 3100 ძრავით კარგია როდეო, ბიგჰორნი, ტროპერი დანარჩენი nonono.gif



როდეოზე 2.8 და 3.1 ძრავი არ დგებოდა!!!!!

იყო 2.6 ძრავი ძველ მოდელზე 1998 წლამდე. 1998 წლის შემდეგ 2.2 იანი ძრავი 4 ცილინდირანი და 3.2 იანი ძრავი 6 ცილინდრიანი. ხოლო 2002 წელს ზემოთ კი 3.5 ძრავი 6 ცილინდრიანი.

Posted by: bakha73 Mar 16 2011, 18:54

ციტატა(rodeo @ Mar 16 2011, 21:16) *

როდეოზე 2.8 და 3.1 ძრავი არ დგებოდა!!!!!

იყო 2.6 ძრავი ძველ მოდელზე 1998 წლამდე. 1998 წლის შემდეგ 2.2 იანი ძრავი 4 ცილინდირანი და 3.2 იანი ძრავი 6 ცილინდრიანი. ხოლო 2002 წელს ზემოთ კი 3.5 ძრავი 6 ცილინდრიანი.

აი ასეთებზე დგებოდა
http://www.smsrv.ru/auctions/statistic/aj_3-29w0olZzLcj6n2T.htm
და ასეთებზეც
http://www.smsrv.ru/auctions/statistic/aj_3-0paS4otks2YGh5U.htm
თუ საქართველოში არ არიან ასეთები, ეს არ არის მაჩვენებელი nonono.gif

Posted by: rodeo Mar 16 2011, 19:11

gavcitldi.gif .ესეთი მოდიფიკაცისს როდეო პირველად ვნახე.

Posted by: bakha73 Mar 16 2011, 20:30

ისუძუს ჯიპებს პოპულარობა საიმედოობის იმიჯი მაგ ძრავებმა მოუტანა, საეთოდ ისუძუს რეპუტაცია სატვირთო მანქანებშIი ლიდერობს, და ჯიპებშიც ბიგჰორნი (ოპელ მონტეროს ტყუპისცალი) ერთერთი საიმედო და გამძლე იაპონური ჯიპია, შეიძლება კრუზერებთან, პატროლებთან ვერ მოვიდეს მარა...

Posted by: bako Mar 16 2011, 21:10

ამ კონკრეტულ მანქანაზე 3.2 ძრავი იდგა.6 ცილინდრიანი.როგორც გავიგე საკმაოდ მადიანი ძრავი ყოფილა,მაგრამ გაზს ადვილად იტანსო...

Posted by: bakha73 Mar 16 2011, 21:26

ციტატა(bako @ Mar 17 2011, 02:10) *

ამ კონკრეტულ მანქანაზე 3.2 ძრავი იდგა.6 ცილინდრიანი.როგორც გავიგე საკმაოდ მადიანი ძრავი ყოფილა,მაგრამ გაზს ადვილად იტანსო...

ჰოო მონტეროს ძრავია იგივე რამდენადაც ვიცი უყვარს მოლხენა wink.gif

Posted by: bakha73 Mar 16 2011, 21:27

სადამ არ შემისწორეს, თვითონ შევასწორებ თორე მონტერეის

Posted by: rodeo Mar 16 2011, 21:29

3.2 ძრავები საკმაოდ აგრესიულია 208 ცხენის ძალა აქვს!!!

3.2 ძრავები საკმაოდ აგრესიულია 208 ცხენის ძალა აქვს!!!

Posted by: bakha73 Mar 16 2011, 21:36

ციტატა(rodeo @ Mar 17 2011, 02:29) *

3.2 ძრავები საკმაოდ აგრესიულია 208 ცხენის ძალა აქვს!!!

3.2 ძრავები საკმაოდ აგრესიულია 208 ცხენის ძალა აქვს!!!

ოპელებზე რატომღაც 177ეწერათ და იაპონურ ისუძუზე 200 ეგ გასაკვირი არცა ვისთვისა გამოსვებული მის მიხედვით

Posted by: rodeo Mar 16 2011, 21:41

რამდენადაც ვიცი ოპელებზე სხვა ძრავი დგას. 3.2 V6 208ცხენის ძალით დგას ისუზუ როდეოზე და ჰონდა პასპორტზე!

Posted by: bakha73 Mar 16 2011, 21:55

ციტატა(rodeo @ Mar 17 2011, 02:41) *

რამდენადაც ვიცი ოპელებზე სხვა ძრავი დგას. 3.2 V6 208ცხენის ძალით დგას ისუზუ როდეოზე და ჰონდა პასპორტზე!

ეს ოპლის ძრავის
Расположение двигателя Спереди, продольно
Объем двигателя 3165 см3
Мощность 177 л.с.
При оборотах 5200
Крутящий момент 260/3750 н*м
Система питания Распределенный впрыск
Наличие турбонаддува -
Газораспределительный механизм OHC
Расположение цилиндров V-образный
Количество цилиндров 6
Диаметр цилиндра 93.4 мм
Ход поршня 77 мм
Степень сжатия 9.3
Количество клапанов на цилиндр 4
Топливо АИ-95
ეს ისუძუ
Модель 6VD1
Тип V type 6 cylinder DOHC
Диаметр цилиндра х ход поршня, мм 93.4x77
Рабочий объем, см3 3165
Степень сжатия 9.8
Система впрыска топлива
Максимальная мощность л.с./об.мин. 200
Максимальный крутящий момент, Нм/об/мин 265/3600
Нагнетатель
Емкость топливного бака, л. 85
Топливо Регуляр (92)
Расход топлива, л/100 км 15.6
განსხვავება სტეპენ სჟატია იმის გამო რომ ევროპული 95ზეა გატვლილი იაპონური 92ზე

Posted by: bakha73 Mar 16 2011, 21:59

მანქანაც კი იგივეა
მონტერეი
http://novosibirsk.drom.ru/opel/monterey/4701168.html
ბიგჰორნი-ტროპერი
http://irkutsk.drom.ru/isuzu/bighorn/4763526.html

Posted by: LLasha Mar 26 2014, 22:42

მინდა ისუზუ როდეოზე დავაყანეო 17 დისკები და ვინმემ ხომ არ იცით რა მანქანის დისკები წავა ?

Posted by: LLasha Mar 27 2014, 20:18

?

Posted by: sakura Mar 27 2014, 20:40

LLasha
ისუზუ აქსიომასი, ოღონდ საბურავს მიაქციე ყურადღბეა, 32" ზე პატარა უნდა იყოს, თორე მოედება წინა მხარეს

Posted by: კახეთური Mar 26 2015, 14:40

2002 წლიან მოდელზე (იგივე ფრონტერა და იგივე ჰონდა პასპორტია) უკან რისი ამორტიზატორები მიდის ვინმემ ხომ არ იცით?

Powered by Invision Power Board (http://www.invisionboard.com)
© Invision Power Services (http://www.invisionpower.com)