Printable Version of Topic

Click here to view this topic in its original format

Off-Roaders Club Georgia _ Land Rover _ Land Rover 300TDI Tuning

Posted by: zurabau Dec 12 2012, 20:53

უუფფფ რა ხანია აქ არაფერი დამოწერია blink.gif
ჰოდა აი ასეთი რამ (ჯერ მე მგონი აქ ამაზე თემა არ ყოფილა gavcitldi.gif )ალაბთ გამოადგება ბევრს (ნუ თუ რეალობაში არა, ინფორმაციის მხრივ მაინც)
მოკლედ ერთ-ერთი პრობლემა ტროფის ან სპორტისთვის განკუთვნილ მანქანებისთვის არის ძრავის გაზგამანაწილებელი მექანიზმის რემნიანი გადაცემა... (ნუ არ უყვარს რემენს სიბინძურე,სილა-ქვიშა-ზეთი და წყალი) მისი მწყობრიდან გამოსვლის შემთხვევაში,კერძოდ როგორც ხდება ხოლმე გაწყვეტისას უმეტეს შემთხვევაში ძრავი ხდება მთლიანობაში სარემონტო...(ნუ რამდენი დრო და თანხებია საჭირო მაგას დაწერა არ უნდა)
ჰოოდაააა ამ ბოროტმა კაპიტალისტებმა ნახეს გამოსავალი dnck.gif
რემნიანი გადაცემისშეცვლა კბილანებიანზე, კერძოდ კი 300TDI ძრავზე...
სურათი არ ჩანს. ფოტოს ასატვირთად გამოიყენეთ სხვა საიტი

მოკლედ აი ეს ზეუსის ზე გამოგონება!!! idea.gif dnck.gif
belt replacement kit
აი მწარმოებლის საიტი http://www.zeus.uk.com/

და აი შედეგი 50 000კმ-ს გარბენის შემდეგ პრაქტიკიდან http://www.yican.com.au/Diary/50km.html

უუუჰჰჰ rules.gif nasos.gif yea.gif

Posted by: მჟავე Dec 12 2012, 20:57

ეგ უკვდავი რამეა მარა აქ მაგის გამკეთებელი ქარხანა არ არსებობს

Posted by: nika Dec 12 2012, 21:44

დიზელზე კიდე ხო და ბენზოსანთებელებზე არც ისე გამართლებულია. რამხელა ინერცია აქვს ამ ნაწილებს. იგულისხმება ჩვენს პირობებში (ჭაობები აქ არაა)

Posted by: marge Dec 12 2012, 22:04

ამიტომ უნდა გყავდეს ისთთი მანქანა რომელიც არ აფუჭებს რემნის გაწყვეტისას ნახევარ ძრავს biggrin.gif
მაგალითად ჩემნაირი biggrin.gif

Posted by: shalva-zimin Dec 12 2012, 23:06

ისე კარგა გვარიანი გრიალი ექნება ამ კბილანებს მიუხედავად იმისა რომ ირიბკბილიანი კონსტრუქციისაა biggrin.gif ჩემს 67 -ზე განმანაწილებელი ლილვის კბილანა ბაკელიტის არის და მე კი ფოლადის დავაყენე მაგნეტოიანი ვერსიიდან smile.gif ხმაურობს საკაიფოდ biggrin.gif

Posted by: Jola Dec 12 2012, 23:11

უკაცრავად კითხვისთვის მაგრამ 300ტდი ჯაჭვზე არ არის?

Posted by: zurabau Dec 12 2012, 23:30

ცეპიანი ლენდზე BMW-ს 2.5 6 ცილინდრიანი ძრავია

Posted by: VAZHAFJ70 Dec 12 2012, 23:32

ჩემი ჯორო დაბადებიდან "ტიუნინგით" კბილანებზეა biggrin.gif

Posted by: zurabau Dec 13 2012, 00:19

არც შენ ჯოროს და არც მის სხვა ბიძაშვილს არ დაესიზმრება ის მონაცემები რაც ამ ძრავს აქვს... ასე რომ..
ეს თემა აქ კუტების დატოლებისთვის არაა..
გვესმის რომ ძუძუკას და ტოიოტას არაფერი ჯობია, თუმცა აქ მაინც ნუ იკვეხნით... 300TDI-სთან არცერთ მაგათ დასაკვეხნი არაფერი აქვს....

Posted by: avto sujashvili Dec 13 2012, 00:32

zurabau

ტდ5-იც ცეპზეა

Posted by: მჟავე Dec 13 2012, 00:36

ციტატა(zurabau @ Dec 13 2012, 00:19) *

არც შენ ჯოროს და არც მის სხვა ბიძაშვილს არ დაესიზმრება ის მონაცემები რაც ამ ძრავს აქვს... ასე რომ..
ეს თემა აქ კუტების დატოლებისთვის არაა..
გვესმის რომ ძუძუკას და ტოიოტას არაფერი ჯობია, თუმცა აქ მაინც ნუ იკვეხნით... 300TDI-სთან არცერთ მაგათ დასაკვეხნი არაფერი აქვს....
ბმჭ მატორი თუ აყენია ვედროვერი როგორღაა

Posted by: zurabau Dec 13 2012, 02:02

ციტატა(მჟავე @ Dec 13 2012, 00:36) *

ბმჭ მატორი თუ აყენია ვედროვერი როგორღაა


ისევე როგორც დოდჯ სტელსი მიცუბიშის, არა მარტო ძრავით..

Posted by: LEO Dec 13 2012, 10:12

ნამდვილადკარგი გამოგონებაა ჭაობებისთვის და ტალახისთვის. ვაგლახ.. რაღაც მინუსი ექნება თორემ ქარხანა თვითონ დააყენებდე, მაგალითად ხახუნი, ხმაური და ა შ. ვისაც უღირს და ჭირდება მართლა მისწრებაა ამისთანა გამძლე რამისდაყენება

Posted by: vako Dec 13 2012, 11:38

მე ვიცი რო ტდ300 და ტ200 ძრავებს აქვს სავენტილაციო დირკები რომლის სატანადო ბოლტებით დახშობის შემდეგ შესაძლებელი ხდება წყალში და ტალახში ისე სიარული რომ შიგნით არაფერი შევიდეს. ამ შემთხვევაში კი არ მესმის რა ძალა იყო კბილაებზე გადასვლა, მაშინ როდესაც ისედაც ჰერმეტული შეგიძლია გახადო რემნის განყოფილება

Posted by: zurabau Dec 13 2012, 12:20

საკვანძო სიტყა ვინტილიაცია.... ალბათ საჭიროა რომ კონდესატი არ წარმოიქმნას ტემპერატურის სხვაპბა ცვლილების გამო...

Posted by: vako Dec 13 2012, 13:02

zurabau
ხო მაგიტომაც არის სავენტილაციო არხები. მაგრამ ინსტრუქციის მიხედვით მათი დახშობა უნდა მოხდეს მაშინ როცა მანქანას სავარაუდოდ იმხელა წყალში ან ტალახში მოუწევს გავლა რომ ამ არხებიდან სითხე შევა. შეჯიბრის წინ ჩახრახნი ამ სპეციალურ ბოლტებს (რომლებიც მოყვება მანქანას და ხელსაწყოთა ნაკრებშI დევს ერთი, მეორე კი პირდაპირ წინა კოჟუხში არის ჩახრახნილი) სპეციალურად განკუთვნილ ადგილას. შეჯიბრის მერე კი მარტივად მოხსნი ამ ბოლტებს და გაათავისუფლებ არხებს. რავიცი მე პირადად გაუმართლებელ გადაკეთებად მიმაჩნია ზემოთ მოცემული შემთხვევა

Powered by Invision Power Board (http://www.invisionboard.com)
© Invision Power Services (http://www.invisionpower.com)