უუფფფ რა ხანია აქ არაფერი დამოწერია
ჰოდა აი ასეთი რამ (ჯერ მე მგონი აქ ამაზე თემა არ ყოფილა )ალაბთ გამოადგება ბევრს (ნუ თუ რეალობაში არა, ინფორმაციის მხრივ მაინც)
მოკლედ ერთ-ერთი პრობლემა ტროფის ან სპორტისთვის განკუთვნილ მანქანებისთვის არის ძრავის გაზგამანაწილებელი მექანიზმის რემნიანი გადაცემა... (ნუ არ უყვარს რემენს სიბინძურე,სილა-ქვიშა-ზეთი და წყალი) მისი მწყობრიდან გამოსვლის შემთხვევაში,კერძოდ როგორც ხდება ხოლმე გაწყვეტისას უმეტეს შემთხვევაში ძრავი ხდება მთლიანობაში სარემონტო...(ნუ რამდენი დრო და თანხებია საჭირო მაგას დაწერა არ უნდა)
ჰოოდაააა ამ ბოროტმა კაპიტალისტებმა ნახეს გამოსავალი
რემნიანი გადაცემისშეცვლა კბილანებიანზე, კერძოდ კი 300TDI ძრავზე...
მოკლედ აი ეს ზეუსის ზე გამოგონება!!!
belt replacement kit
აი მწარმოებლის საიტი http://www.zeus.uk.com/
და აი შედეგი 50 000კმ-ს გარბენის შემდეგ პრაქტიკიდან http://www.yican.com.au/Diary/50km.html
უუუჰჰჰ
ეგ უკვდავი რამეა მარა აქ მაგის გამკეთებელი ქარხანა არ არსებობს
დიზელზე კიდე ხო და ბენზოსანთებელებზე არც ისე გამართლებულია. რამხელა ინერცია აქვს ამ ნაწილებს. იგულისხმება ჩვენს პირობებში (ჭაობები აქ არაა)
ამიტომ უნდა გყავდეს ისთთი მანქანა რომელიც არ აფუჭებს რემნის გაწყვეტისას ნახევარ ძრავს
მაგალითად ჩემნაირი
ისე კარგა გვარიანი გრიალი ექნება ამ კბილანებს მიუხედავად იმისა რომ ირიბკბილიანი კონსტრუქციისაა ჩემს 67 -ზე განმანაწილებელი ლილვის კბილანა ბაკელიტის არის და მე კი ფოლადის დავაყენე მაგნეტოიანი ვერსიიდან ხმაურობს საკაიფოდ
უკაცრავად კითხვისთვის მაგრამ 300ტდი ჯაჭვზე არ არის?
ცეპიანი ლენდზე BMW-ს 2.5 6 ცილინდრიანი ძრავია
ჩემი ჯორო დაბადებიდან "ტიუნინგით" კბილანებზეა
არც შენ ჯოროს და არც მის სხვა ბიძაშვილს არ დაესიზმრება ის მონაცემები რაც ამ ძრავს აქვს... ასე რომ..
ეს თემა აქ კუტების დატოლებისთვის არაა..
გვესმის რომ ძუძუკას და ტოიოტას არაფერი ჯობია, თუმცა აქ მაინც ნუ იკვეხნით... 300TDI-სთან არცერთ მაგათ დასაკვეხნი არაფერი აქვს....
zurabau
ტდ5-იც ცეპზეა
ნამდვილადკარგი გამოგონებაა ჭაობებისთვის და ტალახისთვის. ვაგლახ.. რაღაც მინუსი ექნება თორემ ქარხანა თვითონ დააყენებდე, მაგალითად ხახუნი, ხმაური და ა შ. ვისაც უღირს და ჭირდება მართლა მისწრებაა ამისთანა გამძლე რამისდაყენება
მე ვიცი რო ტდ300 და ტ200 ძრავებს აქვს სავენტილაციო დირკები რომლის სატანადო ბოლტებით დახშობის შემდეგ შესაძლებელი ხდება წყალში და ტალახში ისე სიარული რომ შიგნით არაფერი შევიდეს. ამ შემთხვევაში კი არ მესმის რა ძალა იყო კბილაებზე გადასვლა, მაშინ როდესაც ისედაც ჰერმეტული შეგიძლია გახადო რემნის განყოფილება
საკვანძო სიტყა ვინტილიაცია.... ალბათ საჭიროა რომ კონდესატი არ წარმოიქმნას ტემპერატურის სხვაპბა ცვლილების გამო...
zurabau
ხო მაგიტომაც არის სავენტილაციო არხები. მაგრამ ინსტრუქციის მიხედვით მათი დახშობა უნდა მოხდეს მაშინ როცა მანქანას სავარაუდოდ იმხელა წყალში ან ტალახში მოუწევს გავლა რომ ამ არხებიდან სითხე შევა. შეჯიბრის წინ ჩახრახნი ამ სპეციალურ ბოლტებს (რომლებიც მოყვება მანქანას და ხელსაწყოთა ნაკრებშI დევს ერთი, მეორე კი პირდაპირ წინა კოჟუხში არის ჩახრახნილი) სპეციალურად განკუთვნილ ადგილას. შეჯიბრის მერე კი მარტივად მოხსნი ამ ბოლტებს და გაათავისუფლებ არხებს. რავიცი მე პირადად გაუმართლებელ გადაკეთებად მიმაჩნია ზემოთ მოცემული შემთხვევა
Powered by Invision Power Board (http://www.invisionboard.com)
© Invision Power Services (http://www.invisionpower.com)