Snorkel, ყველაფერი შნორკელებზე |
Snorkel, ყველაფერი შნორკელებზე |
SAMURAI |
Oct 9 2009, 10:17
Post
#41
|
Super Member Group: Registered Posts: 2,812 Joined: 15-September 06 Member No.: 19 მანქანა: SUZUKI SAMURAI GTI 16V 1300cc, INSA TURBO SPECIAL TRACK 31 |
jado იავიცი, იავიცი......... რა ძალა უნდა ადგებოდეს ეხლა, მოტრიალებულ თავს შნორკელზე ჯერ იქედან დავიწყოთ რომ მოტრიალებულზე ვაკუუმი შეიქმნება და ჰაერი საერთოდ არ უნდა მიეწოდებოდეს იდეაში ძრავს დიდ სიჩქარეზე, მარა ეტყობა მაინც ახერხებს შეწოვას რათქმაუნდა გაორმაგებული წვის ხარჯზე ჰაერი რაც უფრო ძნელად მიეწოდება ძრავს მით უფრო მეტს წვავს მარა გაწევას არაფერი ეტყობა, ყოველ შემთვევაში კარბურატორიან მანქანებზე ასეა -------------------- SUZUKI- way of life !
|
DAVIDUS |
Oct 9 2009, 12:43
Post
#42
|
Super Member Group: Registered Posts: 4,347 Joined: 8-July 08 From: TBILISI Member No.: 3,444 მანქანა: TOYOTA TLC-KZJ70 |
რაც უფრო ადვილად შედის ჰაერი წვის კამერაში, მით უფრო ეფექტურია ცხენის ძალების მიღება, ამიტომაცაა რომ უმეტესობა სპორტული ავტომობილი აღჭურვილია ე.წ. ნულოვანი წინაღობის ფილტრებით. შნორკელის შემთხვევაში, რაც უფრო ვიწროა მისი დიამეტრი, მით უფრო მაღალია მასში გამავალი აირის სიჩქარე, შესაბამისად ნაკადის მიხვევა-მოხვევა პირდაპირ პროპორციულია აირის სიჩქარის ვარდნასთან, ანუ რაც უფრო გრძელი და ვიწროა შნორკელი, მით მეტი ენერგია იქნება დახარჯული იგივე რაოდენობის აირის მისაღებად წვის კამერამდე. ამას თუ დავუმატებთ მოხვევების დროს ნაკადის გაუხშოებას და "ზავიხრენიებს", მერწმუნეთ რომ არასახარბიელო სურათს მივიღებთ.
პირადად მე, მომხრე ვარ წრიული კვეთის მქონე შნორკელის, "საკანალიზაციო" პოლიპროპილენის მილები საკმაოდ კარგი ნედლეულია თვითნაკეთი შნორკელებისათვის, მართალია მონაცემებით ის ახლოსაც ვერ მივა ქარხნულთან, რადგან ასობით ექსპერიმენტის მერეა მიღებული ქარხნულის ფორმა, მაგრამ სულ არაფერს მაინც აჯობებს. თვითნაკეთ შნორკელის იდეალურ ვარიანტად ვთვლი ჰაერის სალონიდან მიღებას, ამ შემთხვევაში ჰაერის ფილტრი არ დასჭირდება, წინააღმდეგობაც ნაკლები იქნება. უარყოფითი მხარე-შეწოვისას დიდი ხმა -------------------- "оптимальное соотношение цены и качества", как правило, означает "херня, зато дешево"...
გირა: თუ ავფეთქდი, ჯიპებით გამაცილეთ სასაფლაოზე.... Пиво с утра - путь в неизвестность! Lord Give Us Michael Back! We will give you Justin Bieber! Where there were no roads, there was LAND CRUISER. "Ахтунг! Злюкен собакен. Яйцен клац-клац". |
nika |
Oct 9 2009, 13:09
Post
#43
|
Unregistered |
DAVIDUS
ციტატა თვითნაკეთ შნორკელის იდეალურ ვარიანტად ვთვლი ჰაერის სალონიდან მიღებას, ამ შემთხვევაში ჰაერის ფილტრი არ დასჭირდება, წინააღმდეგობაც ნაკლები იქნება. უარყოფითი მხარე-შეწოვისას დიდი ხმა ჰაერის სალონიდან აღება აკრძალულია ნებისმიერი შეჯიბრის წესებში. |
DAVIDUS |
Oct 9 2009, 13:55
Post
#44
|
Super Member Group: Registered Posts: 4,347 Joined: 8-July 08 From: TBILISI Member No.: 3,444 მანქანა: TOYOTA TLC-KZJ70 |
nika
QUOTE ჰაერის სალონიდან აღება აკრძალულია ნებისმიერი შეჯიბრის წესებში. მიზეზი? შეიძლება შტურმანი შეიწოვოს? -------------------- "оптимальное соотношение цены и качества", как правило, означает "херня, зато дешево"...
გირა: თუ ავფეთქდი, ჯიპებით გამაცილეთ სასაფლაოზე.... Пиво с утра - путь в неизвестность! Lord Give Us Michael Back! We will give you Justin Bieber! Where there were no roads, there was LAND CRUISER. "Ахтунг! Злюкен собакен. Яйцен клац-клац". |
nika |
Oct 9 2009, 14:00
Post
#45
|
Unregistered |
DAVIDUS
სალონიდან რო ჰაერი წაიღო უნდა გახვრიტო ძრავის ცეცხლდამცავი ფარი. რაც უკვე თავისთავად აკრძალულია. აბა გარებიდან ხო არ შემოიყვან შნორკელს . მეორე მიზეზი ალბათ ისაა რომ მანდედან არის გაზების უკუამოსვლის საშიშროება. |
DAVIDUS |
Oct 9 2009, 14:02
Post
#46
|
Super Member Group: Registered Posts: 4,347 Joined: 8-July 08 From: TBILISI Member No.: 3,444 მანქანა: TOYOTA TLC-KZJ70 |
nika
მისაღებია, +1 -------------------- "оптимальное соотношение цены и качества", как правило, означает "херня, зато дешево"...
გირა: თუ ავფეთქდი, ჯიპებით გამაცილეთ სასაფლაოზე.... Пиво с утра - путь в неизвестность! Lord Give Us Michael Back! We will give you Justin Bieber! Where there were no roads, there was LAND CRUISER. "Ахтунг! Злюкен собакен. Яйцен клац-клац". |
irakli |
Oct 9 2009, 14:14
Post
#47
|
Irakli Group: Club Member Posts: 7,018 Joined: 20-November 06 Member No.: 57 მანქანა: Volvo TGB1111, willys MB 1943 (რესტრავრაციის პროცესში) |
G კლასზე ქარხნული შნორკელის (ისევე როგორც აქ დადებულ ტოიოტის სურათებზე სხვა შნორკელების) უკან მიტრიალება ადასტურებს იმას, რომ იმ სიჩქარეებზე, რომლებზეც ეგეთი ჯიპები როგორც წესი დადიან, შნორკელის ორიენტაცია არაკრიტიკულია
-------------------- ავტოსპორტის ყველაზე ნელი სახეობის მოყვარული.
ოფროუდ ფორუმი ჩვენია. |
Levani |
Oct 9 2009, 14:16
Post
#48
|
Super Member Group: Club Member Posts: 7,925 Joined: 30-April 07 From: Georgia. Tbilisi Member No.: 173 მანქანა: PAJERO II 3.0,R/D lock, BFG M/T33"/NISSAN SAFARI 4800VTC BFG KO2 33" |
DAVIDUS სალონიდან რო ჰაერი წაიღო უნდა გახვრიტო ძრავის ცეცხლდამცავი ფარი. რაც უკვე თავისთავად აკრძალულია. აბა გარებიდან ხო არ შემოიყვან შნორკელს . მეორე მიზეზი ალბათ ისაა რომ მანდედან არის გაზების უკუამოსვლის საშიშროება. გაზების უკუგამოტყორცნა ჰაერის მიმწოდიდან, განსაკუთრებით სახალისო იქნება იმ მანქანის მძღოლებისთვის ვინც გაზზე ამუშავებს მანქანას და ანთების სისტემის გაუმართაობის დროს გაზების "უკუგამოსვლა" ზარბაზნის ნატყორცნს წააგავს G კლასზე ქარხნული შნორკელის (ისევე როგორც აქ დადებულ ტოიოტის სურათებზე სხვა შნორკელების) უკან მიტრიალება ადასტურებს იმას, რომ იმ სიჩქარეებზე, რომლებზეც ეგეთი ჯიპები როგორც წესი დადიან, შნორკელის ორიენტაცია არაკრიტიკულია სავსებით მისაღები არგუმენტია. -------------------- RED DEVIL
|
irakli |
Oct 9 2009, 14:18
Post
#49
|
Irakli Group: Club Member Posts: 7,018 Joined: 20-November 06 Member No.: 57 მანქანა: Volvo TGB1111, willys MB 1943 (რესტრავრაციის პროცესში) |
სალონიდან ძრავში ჰაერის გაწოვა იწვევს სალონში ჰაერის გაუხშოებას, რაც რეაქციებს აკარგვინებს ადამიანს და არც ჯანმრთელობას რგებს.
სპორტული ჯიპებზე კი სახურავებს ხვრეტენ და მაქედან შემოაქვთ ჰაერი სალონში. თუმცა ეს სხვა თემაა და აქტუალურია ბაჟაზე და რეიდიში. -------------------- ავტოსპორტის ყველაზე ნელი სახეობის მოყვარული.
ოფროუდ ფორუმი ჩვენია. |
diff lock |
Oct 9 2009, 15:58
Post
#50
|
Super Member Group: Moderator Posts: 3,597 Joined: 21-January 07 From: მიშენებული ლოჯიდან Member No.: 133 მანქანა: ჯიპებში ვექტრა ანუ MMC Pajero II |
ციტატა G კლასზე ქარხნული შნორკელის (ისევე როგორც აქ დადებულ ტოიოტის სურათებზე სხვა შნორკელების) უკან მიტრიალება ადასტურებს იმას, რომ იმ სიჩქარეებზე, რომლებზეც ეგეთი ჯიპები როგორც წესი დადიან, შნორკელის ორიენტაციაsmile.gif არაკრიტიკულიაwink.gif მიუხედავად იმისა რომ ქართულადაა ჩამოყალიბებული მაინც ვერაფერი გავიგე. არ ვმასხარაობ, მართლა მაინტერსებს რა წერია, ვინაიდან მეც შევიძინე ეგ მოდური მოწყობილობა და მინდა მისგან მივიღო თავბრუდამხვევი ეფექტი. -------------------- მოდერითა მოდერისა დამთრგუნველი.
|
irakli |
Oct 9 2009, 16:49
Post
#51
|
Irakli Group: Club Member Posts: 7,018 Joined: 20-November 06 Member No.: 57 მანქანა: Volvo TGB1111, willys MB 1943 (რესტრავრაციის პროცესში) |
მიუხედავად იმისა რომ ქართულადაა ჩამოყალიბებული მაინც ვერაფერი გავიგე. არ ვმასხარაობ, მართლა მაინტერსებს რა წერია, ვინაიდან მეც შევიძინე ეგ მოდური მოწყობილობა და მინდა მისგან მივიღო თავბრუდამხვევი ეფექტი. მშვიდობაში! რა ვერ გაიგე შე კაცო (ლევანიმ გაიგო, აგიხსნის), შნორკელი თუ გიყენია მანქანაზე , ორიენტაცია ზოგადად არაკრიტიკულიათქო: ყველა შემთხვევაში თაბრუსდამხვევი ეფექტი და სრული სატისფაქცია გარანტირებულია. ხელმოწერის გადახედვაც მოგიწევს -------------------- ავტოსპორტის ყველაზე ნელი სახეობის მოყვარული.
ოფროუდ ფორუმი ჩვენია. |
diff lock |
Oct 9 2009, 16:56
Post
#52
|
Super Member Group: Moderator Posts: 3,597 Joined: 21-January 07 From: მიშენებული ლოჯიდან Member No.: 133 მანქანა: ჯიპებში ვექტრა ანუ MMC Pajero II |
ციტატა ორიენტაცია ზოგადად არაკრიტიკულიათქო აი ამაზე ვჭედამ -------------------- მოდერითა მოდერისა დამთრგუნველი.
|
Neo |
Oct 9 2009, 17:12
Post
#53
|
Super Member Group: Registered Posts: 7,266 Joined: 1-July 08 From: Tbilisi, Georgia Member No.: 3,428 მანქანა: TLC Prado 150 2.7 |
DAVIDUS
QUOTE პირადად მე, მომხრე ვარ წრიული კვეთის მქონე შნორკელის, "საკანალიზაციო" პოლიპროპილენის მილები საკმაოდ კარგი ნედლეულია თვითნაკეთი შნორკელებისათვის +1 QUOTE მართალია მონაცემებით ის ახლოსაც ვერ მივა ქარხნულთან, რადგან ასობით ექსპერიმენტის მერეა მიღებული ქარხნულის ფორმა, მაგრამ სულ არაფერს მაინც აჯობებს. არამგონია, თუ გამოვიყენებთ იგივე დიამეტრის (კვეთის)მასალას, კარგად გაკეთდება შეერთებები და კუთხეები იმაზე მეტი და იმაზე მკვეთრი არ იქნება ვიდრე უკვე არსებულ ჰაერშემოწოვს აქვს. ქარხნულის უპირატესობა არის მისი იდეალური ჩაჯდომა მანქანის სტანდარტულ ფორმებში და აეროდინამიკა. რაც შეეხება უშუალოდ თავს, წყლის მილები შესანიშნავი მასალაა და დარბილებით ნებისმიერი ფორმის მიცემა შეიძლება მისთვის ისე ვიტარ/ტრეკერებს ქარხნულადვე საკმაოდ გრძელი და დაკლაკნილი ჰაერის შემწოვი აქვს. -------------------- My way
Always a better way |
irakli |
Oct 9 2009, 17:22
Post
#54
|
Irakli Group: Club Member Posts: 7,018 Joined: 20-November 06 Member No.: 57 მანქანა: Volvo TGB1111, willys MB 1943 (რესტრავრაციის პროცესში) |
აი ამაზე ვჭედამ წინ ექნება შემწოვი "ხორთუმი" თუ უკან, არ აქვს მნიშვნელობა დაბალ სიჩქარეებზე-თქო. -------------------- ავტოსპორტის ყველაზე ნელი სახეობის მოყვარული.
ოფროუდ ფორუმი ჩვენია. |
diff lock |
Oct 9 2009, 21:58
Post
#55
|
Super Member Group: Moderator Posts: 3,597 Joined: 21-January 07 From: მიშენებული ლოჯიდან Member No.: 133 მანქანა: ჯიპებში ვექტრა ანუ MMC Pajero II |
ციტატა წინ ექნება შემწოვი "ხორთუმი" თუ უკან, არ აქვს მნიშვნელობა დაბალ სიჩქარეებზე-თქო ჰოო, ეხლა ავითვისე. -------------------- მოდერითა მოდერისა დამთრგუნველი.
|
Levani |
Oct 9 2009, 22:02
Post
#56
|
Super Member Group: Club Member Posts: 7,925 Joined: 30-April 07 From: Georgia. Tbilisi Member No.: 173 მანქანა: PAJERO II 3.0,R/D lock, BFG M/T33"/NISSAN SAFARI 4800VTC BFG KO2 33" |
diff lock
სუფთა ქიზიყელი ხარ რა..... რად უნდოდა ამას ამდენი რია რია... დღეს მოვაბრუნე შნორკელის თავი და არანაირი განსხვავება. მაქს. სიჩქარე 90 კმ-სთ ახლა ისევ თავის ადგილას დგას. ამ დატენვას ვატარებ ბოლომდე და გაზით შემდეგი დატენვისას სულ მობრუნებული თავით ვივლი. ვნახოთ მთლიანობაში რა განსხვავებას მომცემს. -------------------- RED DEVIL
|
Otka |
Oct 9 2009, 22:09
Post
#57
|
Super Member Group: Registered Posts: 3,119 Joined: 5-June 08 From: Tbilisi, Georgia Member No.: 3,399 მანქანა: TOY-LC-HZJ40 |
QUOTE ახლა ისევ თავის ადგილას დგას. ამ დატენვას ვატარებ ბოლომდე და გაზით შემდეგი დატენვისას სულ მობრუნებული თავით ვივლი. ვნახოთ მთლიანობაში რა განსხვავებას მომცემს. +1 -------------------- Peace, Love & Landcruisers
|
berketi |
Oct 9 2009, 22:11
Post
#58
|
Super Member Group: Club Member Posts: 4,114 Joined: 1-June 07 From: Tbilisi, Georgia Member No.: 212 მანქანა: MITSUBISHI PAJERO 3.0 S/SELECT, R/D lock, BFGoodrich M/T 33x10.5x16 |
DAVIDUS ჰაერის სალონიდან აღება აკრძალულია ნებისმიერი შეჯიბრის წესებში. თურქეთში ყველას სალონიდან ქონდა ჰაერის მიწოდება და ვერ დაგეთანხმები, თუ ძრავას ცეცხლი წაეკიდა ერთი დირკა ამინდს ვერ შექმნის, ფორმულა 1-ზე ვერ გეტყვი, შეიძლება აკრძალვა სწორი იყოს -------------------- თუ კი გული მთებში გიხმობს, მეგობრები გელიან,
თუ კი მოგწონს, როცა ჯიპი სულ ტალახის ფერია, არ გაშინებს ცივი ღამე, რადგან არყით თბებიან, ჩაალაგე დიდი ჩანთა ოფროუდი შენია! სადაც ბევრი ტალახია ოფროუდი მაგარია! წვიმა, თოვლი, მზე და ქარი ოფროუდზე მივიჩქარი! |
Levani |
Oct 9 2009, 22:13
Post
#59
|
Super Member Group: Club Member Posts: 7,925 Joined: 30-April 07 From: Georgia. Tbilisi Member No.: 173 მანქანა: PAJERO II 3.0,R/D lock, BFG M/T33"/NISSAN SAFARI 4800VTC BFG KO2 33" |
berketi
მაშინ ჭერში ექნებოდათ ნახვრეტი.... -------------------- RED DEVIL
|
diff lock |
Oct 9 2009, 22:39
Post
#60
|
Super Member Group: Moderator Posts: 3,597 Joined: 21-January 07 From: მიშენებული ლოჯიდან Member No.: 133 მანქანა: ჯიპებში ვექტრა ანუ MMC Pajero II |
ციტატა diff lock სუფთა ქიზიყელი ხარ რა..... smile.gifsmile.gifsmile.gif რად უნდოდა ამას ამდენი რია რია... დღეს მოვაბრუნე შნორკელის თავი და არანაირი განსხვავება. მაქს. სიჩქარე 90 კმ-სთ wink.gif ახლა ისევ თავის ადგილას დგას. ამ დატენვას ვატარებ ბოლომდე და გაზით შემდეგი დატენვისას სულ მობრუნებული თავით ვივლი. ვნახოთ მთლიანობაში რა განსხვავებას მომცემს. მე არც ბერნული ვარ და არც რაულ ვანტ ჰოფი, მაგრამ იდეები მაინც მაწუხებს. აბა ერთ რამეს გეტყვი და იქნებ შენც დაიხუნძლოთ იდეებით. ესე 60-70 კმ/სთ სიჩქარით მიმავალი მანქანის ფანჯრიდან გამოყავი გაშლილი ხელი (მტევანი) და დაუკვირდი რამხელა წნევას გრძნობ (ანუ ეწინააღმდეგები ჰაერის ნაკადს). -------------------- მოდერითა მოდერისა დამთრგუნველი.
|
Lo-Fi Version | Time is now: 18th April 2024 - 10:25 |