IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

13 Pages V « < 10 11 12 13 >  
Reply to this topicStart new topic
> Snorkel, ყველაფერი შნორკელებზე
GIVI-ა
post Apr 26 2016, 17:36
Post #221


Super Member
*****

Group: Registered
Posts: 2,139
Joined: 14-January 14
Member No.: 6,051
მანქანა: ველიკი



მოკლედ მე რა გამოცდილებაც მივიღე იმას დავწერ და გათვლები თქვენთვვის დამითმია.

ჩემ მანქანას რავ4-ს სტანდარტული ჰაერის აღება ქონდა წინა ცხაურიდან ფარისკენ შეტრიალებული. მილის დიამერტი დაახლოებით 55 მმ იყო დიამეტრში.

ეს შესასვლელი გადავლუქე იმიტომ რომ წყალი ძალიან მარტივად შედიოდა და გავუკეთე ახალი ნახვრეტი იმავე ფილტრის ყუთზე ოღონდ 75მმ-იანი მილისთვის.

სანამ შნორკელს დავაყენებდი მუშაობის პროცესში როდესაც ფილტრის ყუთი ამოღებული მქონდა და ფილტრი უბრალოდ მისკოჩილი იყო მტვერი რომ არ შეეტანა აშკარად საგრძნობი იყო სიმძლავრის მატება დაბალზეც და მაღალ ბრუნებზეც. იმდენად სასიამოვნო გახდა მანქანის მართვა რომ ლამის გადავიფიქრე საერთოდ შნორკელის მიმაგრება.

ბოლოს მაინც უსაფრთხოებისკენ გადავიხარე და ვხიე ეს უშველებელი 75მმ-იანი მილი მთლიანი სიგრძე 1.6 მეტრია, ჰოდა ჰოი საოცრებავ სულაც არ დაკარგა სიმძლავრე და სტოკთან შედარებით გაუმჯობესებულია აშკარად ჰაერის მიწოდება ძრავში.


User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
AutoBilder
post Apr 26 2016, 17:48
Post #222


Super Member
*****

Group: Registered
Posts: 1,504
Joined: 1-July 08
Member No.: 3,426
მანქანა: ISUZU TROOPER 2.6\ISUZU TROOPER 2.8TD



Hushta
მე გაუქმებული მაქვს და მოდი თუ გინდა ნახე როგორ დაკარგა თორქი smile.gif და ის რომ დავწერე შემხვედრი ნაკადების გამყოფის ფუნქციაც აქვს თქო, ეგ არაფერი? smile.gif


--------------------
«Скажи мне, что ты можешь вне дорог, и я скажу, кто ты есть на самом деле...»
Водка не бензин, загородом расход больше!
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
AutoBilder
post Apr 26 2016, 17:49
Post #223


Super Member
*****

Group: Registered
Posts: 1,504
Joined: 1-July 08
Member No.: 3,426
მანქანა: ISUZU TROOPER 2.6\ISUZU TROOPER 2.8TD



Thus, the resonator helps to make the engine paradoxically quieter and more powerful.
მაქედანვეა..


--------------------
«Скажи мне, что ты можешь вне дорог, и я скажу, кто ты есть на самом деле...»
Водка не бензин, загородом расход больше!
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
HUSHTA
post Apr 26 2016, 17:51
Post #224


Super Member
*****

Group: Registered
Posts: 11,142
Joined: 28-November 06
From: Milky Way
Member No.: 63
მანქანა: NISSAN SAFARI GQ/Y60 - 4.2D



AutoBilder
შენ ძირითადად ხმის ჩახშობა დაწერე და წერენ, რომ ძირითადი სიმძლავრეა და ხმის დახშობა გვერდითი/თანმხლები ეფექტიაო smile.gif

შედარების ვიდეოებიც მაქვს ნანახი სადაც აჩვენებენ რომ თორქი ვარდება... დაშიფტვის მერე ბრუნები ეცემა და უჭირს ბრუნის შენარჩუნება და აჩქარება.
მოკლედ, ძრავის გლუშაკს გავს ძალიან...


--------------------
"The Safari philosophy will never change: Reliable performance must always be achieved"
Long live the mighty Patrol...

NISSAN LIONHEART
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
AutoBilder
post Apr 26 2016, 17:53
Post #225


Super Member
*****

Group: Registered
Posts: 1,504
Joined: 1-July 08
Member No.: 3,426
მანქანა: ISUZU TROOPER 2.6\ISUZU TROOPER 2.8TD



Hushta
ვაიმეეე, ბიძია შენ ქართული გეკერკება??? უფრო თქვა, უფრო, თორე ძირითადი სად ვახსენე? smile.gifsmile.gifsmile.gif
და ეგ უფროც, იმიტომ ვიხმარე, რომ რეზერვუარად არათქვა. smile.gif smile.gif smile.gif


--------------------
«Скажи мне, что ты можешь вне дорог, и я скажу, кто ты есть на самом деле...»
Водка не бензин, загородом расход больше!
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
HUSHTA
post Apr 26 2016, 17:59
Post #226


Super Member
*****

Group: Registered
Posts: 11,142
Joined: 28-November 06
From: Milky Way
Member No.: 63
მანქანა: NISSAN SAFARI GQ/Y60 - 4.2D



QUOTE(AutoBilder @ Apr 26 2016, 17:53) *

Hushta
ვაიმეეე, ბიძია შენ ქართული გეკერკება??? უფრო თქვა, უფრო, თორე ძირითადი სად ვახსენე? smile.gifsmile.gifsmile.gif
და ეგ უფროც, იმიტომ ვიხმარე, რომ რეზერვუარად არათქვა. smile.gif smile.gif smile.gif

ვახ, სიტყვებზე გამოკიდება გამომდის მაგრამ რადგან ვაკონკრეტებთ...
მერედა "უფრო" არ ნიშნავს ძირითადს? smile.gif კონტექსტი: "რაღაცაზე უფრო მეტი". შენ თქვი რომ რეზერვუარის ფუნქცია ნაკლებად აქვს, უფრო ხმის ჩამხშობიაო... ეგენი კიდევ წერენ, რომ ძირითადად (ანუ უფრო) სიმძლავრისთვისაა და ხმის ჩახშობა თანმხლები ეფექტია-ო.
არის თუ არა ამათ შორის სხვაობა?
- კი.


--------------------
"The Safari philosophy will never change: Reliable performance must always be achieved"
Long live the mighty Patrol...

NISSAN LIONHEART
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Parnavaz
post Apr 26 2016, 21:18
Post #227


Super Member
*****

Group: Registered
Posts: 3,602
Joined: 18-July 07
From: Kutaisi
Member No.: 284
მანქანა: Toyota Hilux 3.0 KZ-TE, Manual Tranny on Geolander 32



არ მეცალა და დავწერ აგერ დო ი პოსლეს.

უცბად გადავიკითხე თქვენი ნაწერი და მეტწილად რასაც ჰუშტა წერს ეგრეა.შნორკელმა გააუარესა სიტუაცია.დღეს ახალი ფილტრი ვიყიდე საერთოდ ჰაერის და იგივე მდგომარეობაა.ნუ ეს მოსალოდნელიც იყო.ანუ რა ხდება.ზოგადად მიღებული პრინციპია,რომ 1 90 გრადუსიანი მოხრა 75 მმიან მილზე უდრის 1 მეტრის დამატებას.ეხლა ეს შნორკელი ჰო თვითონ 1.5 მ ია,ჰო და მაგის გარდა ჩემთან ისეთი დიზაინია,რომ + 3 90 გრადუსიანია მოხრა აქ მილს,რის გაუქმებასაც ვაპირებ მალევე.ყიველივე ამის შემდეგ ადვილი წარმოსადგენია,რომ ძრავს უჭირს ჰაერის მიღება,განსაკუთრებით დაბაკ სიჩქარეებზე.შესაბამისად იგივე რეჟიმით სიარულისას მანქნა წვავს მეტს.

ეხლა ქარხნილ დიზაინს რაც შეეხება.იმ მილს რომელიც კრილოში დგას აქვს დამატებუთი რეზერვუარი,ასე 50 სანტიმატრიანი სიგრძეში,ჰოდა ეგ აქვს ზემოდან ანუ წყლის დაგროვების ფუნქცუა არა აქ.მე რამდენადაც ვხვდები ეგ აქვს იმიტომ,რომ უცბად გაზს რომ დაადგამ ჰაერის მარაგი ქონდეს მანქანას,რადგან მილის დიამეტრი არ იძლევა ბევრი ჰაერის უცებ გატარებუს საშუალებას.ეგ ხშირი პრაქტიკაა ინჟინერიაში.ის თუ როგორ დაეტუო მაგის უქინლობა მანქანას ადვილიშესამჩნევია ფბზე რო დავდე იმ.ვიდეოში.ანუ როცა ტურბინა გადის ბოლო რეჟიმზე,2500 ბრუნის შემდეგ,მანქანას აქვს ბლოუ ოფია ი მანქანის ხმა და არა აქვს მნიშვნელობა სიჩქარეს.ანუ მეხუთეშუც მაგას შვება როცა 100ით მივდივარ.ანუ ჰაერი არ ყოფნის ძრავს მაგ სიჩქარეზეც.თან გაწევაც ეგრევე იკლებს,რაც ადრე არ ხდებოდა.

ეხლა ვფიქრობ რომ მოვსპობ იმ კუთხეებს და პირდაპირ გავჭრი კრილოს ბაკავინას და გავუშვებ ფილტრში,თუ მაგანაც არ უშველა მერე აღვადგენ რეზონატორს და გადავუშვებ შნორკელს.მტკვარში.

ჰო,ეგტეები მოაკლდა როცა ეკონომიურ რეჟიმში დავდივარ


--------------------
6 Wheel Drive Hondoyota

Чем круче джип, тем дальше бежать за трактором.

IF YOU ARE GOING THROUGH HELL AT LEAST ENJOY THE VIEWS !
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Parnavaz
post Apr 26 2016, 21:23
Post #228


Super Member
*****

Group: Registered
Posts: 3,602
Joined: 18-July 07
From: Kutaisi
Member No.: 284
მანქანა: Toyota Hilux 3.0 KZ-TE, Manual Tranny on Geolander 32



აქსიომაა უკვე რომ რეზონატორზ რომ აუქმებ მიდ რეინჯ თორქს კარგავ.დაგუგლეთ და ნახეთ,ბლომადაა ტესტები ჩატარებული და ჩემთანაც იგივე მოხდა


--------------------
6 Wheel Drive Hondoyota

Чем круче джип, тем дальше бежать за трактором.

IF YOU ARE GOING THROUGH HELL AT LEAST ENJOY THE VIEWS !
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
menabde
post Apr 27 2016, 00:55
Post #229


Super Member
*****

Group: Registered
Posts: 928
Joined: 7-February 15
Member No.: 6,390
მანქანა: tlc 70



ვერ ვხვდები ბოლობოლო კარგია ეს შნორკელი დავაყენო თუ არა
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Zeus
post Apr 27 2016, 01:03
Post #230


Super Member
*****

Group: Registered
Posts: 1,037
Joined: 8-September 09
Member No.: 4,165
მანქანა: MMC Pajero 3.5 DOHC, SHORT, AT



მე ასეთი დასკვნა გამოვიტანე, რომ ჯობია ქარხნული წესით მიეწოდებოდეს ძრავს ჰაერი და იშვიათი საჭიროების შემთხვევაში შეიძლებოდეს შნორკელთან დაკავშირება. ახლა ვფიქრობ და მაინტერესებს, რამდენად არის შესაძლებელი ამის მოხერხება, რადგანაც ჩემს მანქანას უკვე უყენია შნორკელი და მოხსნა არ მინდა.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
oto_oto
post Apr 27 2016, 10:07
Post #231


Super Member
*****

Group: Registered
Posts: 1,111
Joined: 31-December 12
Member No.: 5,712
მანქანა: SUZUKI JIMNY 650cc turbo manual 30 insa turbo



მე მიყენია შნორკელი (თვითნაკეთი) და ისე მაქვს მოწყობილი როცა მჭირდება ვაერთებ როცა არა მაქვს ჩახსნილი smile.gif
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
AutoBilder
post Apr 27 2016, 11:16
Post #232


Super Member
*****

Group: Registered
Posts: 1,504
Joined: 1-July 08
Member No.: 3,426
მანქანა: ISUZU TROOPER 2.6\ISUZU TROOPER 2.8TD



ანუ საბოლოოდ ცუდია ეს შნორკელი? smile.gif


--------------------
«Скажи мне, что ты можешь вне дорог, и я скажу, кто ты есть на самом деле...»
Водка не бензин, загородом расход больше!
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Parnavaz
post Apr 27 2016, 11:21
Post #233


Super Member
*****

Group: Registered
Posts: 3,602
Joined: 18-July 07
From: Kutaisi
Member No.: 284
მანქანა: Toyota Hilux 3.0 KZ-TE, Manual Tranny on Geolander 32



დასკვნები ინდივიდუალურად გამოიტანეთ.მე შნორკელი არ დამიყენებია იმიტომ ტომმწყალში მევლო,არც სილამაზის გამო.შრსაბამისად ჩემს შემთხვევაში მინუსები მეტია ვიდრე პლიუსები.ეხლა დასაკარგი არაფერი მაქ და ბოლომდე მივიყვან ჭკუაზე.ცუდი ისაა უბრალოდ რომ ლრილო რჩება გახვრეტილი და ალტერნატოულად რომ მივაეოფო ჰაერი ფილტრს მომიწევს ჰაერის ძრავიდან აღება.ანუ ცხელი ჰაერი იქნება.


--------------------
6 Wheel Drive Hondoyota

Чем круче джип, тем дальше бежать за трактором.

IF YOU ARE GOING THROUGH HELL AT LEAST ENJOY THE VIEWS !
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
HUSHTA
post Apr 27 2016, 11:34
Post #234


Super Member
*****

Group: Registered
Posts: 11,142
Joined: 28-November 06
From: Milky Way
Member No.: 63
მანქანა: NISSAN SAFARI GQ/Y60 - 4.2D



Parnavaz
დაიკიდე, შლანგი ჩახსენი შნორკელსა და ჰაერის მილს შორის, კრილოზე კიდევ დატოვე შნორკელი, რაისერულად. smile.gif მე ეგრე მაქვს და როცა მინდა (გაზაფხულია და 13 ივნისი ახლოვდება... crazy.gif ) შლანგს ვწევ შიგნით და ვუჭერ ხამუტს.


--------------------
"The Safari philosophy will never change: Reliable performance must always be achieved"
Long live the mighty Patrol...

NISSAN LIONHEART
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
AutoBilder
post Apr 27 2016, 11:36
Post #235


Super Member
*****

Group: Registered
Posts: 1,504
Joined: 1-July 08
Member No.: 3,426
მანქანა: ISUZU TROOPER 2.6\ISUZU TROOPER 2.8TD



https://www.drive2.ru/b/1923099/
აქ არის საინტერესო მსჯელობები. მარა ერთი ვერ გავიგე, ხალხი წერს საწვავის ხარჯი ოდნავ შემცირდებაო და თქვენ წერთ გაიზარდაო...


--------------------
«Скажи мне, что ты можешь вне дорог, и я скажу, кто ты есть на самом деле...»
Водка не бензин, загородом расход больше!
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Zeus
post Apr 27 2016, 12:15
Post #236


Super Member
*****

Group: Registered
Posts: 1,037
Joined: 8-September 09
Member No.: 4,165
მანქანა: MMC Pajero 3.5 DOHC, SHORT, AT



Hushta
QUOTE
დაიკიდე, შლანგი ჩახსენი შნორკელსა და ჰაერის მილს შორის, კრილოზე კიდევ დატოვე შნორკელი, რაისერულად. მე ეგრე მაქვს და როცა მინდა (გაზაფხულია და 13 ივნისი ახლოვდება... ) შლანგს ვწევ შიგნით და ვუჭერ ხამუტს.

ანუ როცა შლანგი ჩახსნილი გაქვს კრილოს შიგნიდან იღებს ჰაერს როგორც ქარხნულად არის?
მე მინდა ეგრე გაკეთება და არ ვიცი რამდენად მოხერხდება. თუ იცი პაჯეროზე არის შესაძლებელი რო ეგრე გაკეთდეს? კრილო არ მომიხსნია და არ ვიცი შიგნით რა ხდება, ჰაერის ფილტრის ყუთი პირდაპირ მანქანის კორპუსზეა მისმული სილიკონით და მანდ ვერაფერს ჩავხსნი.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
HUSHTA
post Apr 27 2016, 13:02
Post #237


Super Member
*****

Group: Registered
Posts: 11,142
Joined: 28-November 06
From: Milky Way
Member No.: 63
მანქანა: NISSAN SAFARI GQ/Y60 - 4.2D



QUOTE(Zeus @ Apr 27 2016, 12:15) *

Hushta

ანუ როცა შლანგი ჩახსნილი გაქვს კრილოს შიგნიდან იღებს ჰაერს როგორც ქარხნულად არის?

კი. უბრალოდ "პადკრილნიკის" გამოძრობას, შლანგის ჩაცურებას და გადაჭერას კი უნდა 5-10 წუთი.


--------------------
"The Safari philosophy will never change: Reliable performance must always be achieved"
Long live the mighty Patrol...

NISSAN LIONHEART
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Parnavaz
post Apr 27 2016, 21:30
Post #238


Super Member
*****

Group: Registered
Posts: 3,602
Joined: 18-July 07
From: Kutaisi
Member No.: 284
მანქანა: Toyota Hilux 3.0 KZ-TE, Manual Tranny on Geolander 32



კალოჩე ლაა ! smile.gif

მოკლედ ეხლა 200 კმ გავიარე,ოღონდ ისე რომ 2.5 აბაროტს არ გადამიშორებია.ანუ მიჭრერების გარეშე,ჰოდა 11.5 დამიწერა წვა ქალაქში,ანი 11 ლიტრა კორექციით.ჰოდა 2 ვარიანტია იმ საშინელი წვის მიზეზი.1. კალონკამ მომატყუა 2. ჰაერი არ ყოფნის ძრავს დიდ დატვირთვაზე ან ორივე ერთად.კალონკაზე ეჭვი მეპარება რადგან სოკარზე ვასხამ და აქმდე ესენი არ იტყუებოდნენ.

ჰუშტა,მაგ ვარიანტზე მეც ვიფიქრე,მარა ეგ შლანგი კრილოს ქვეშ არი ჩემთან და შიგნით დულ პლასმასებია და მომიწევს ბაკავინის გახვრეტა


--------------------
6 Wheel Drive Hondoyota

Чем круче джип, тем дальше бежать за трактором.

IF YOU ARE GOING THROUGH HELL AT LEAST ENJOY THE VIEWS !
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
mountanier
post Jun 4 2018, 23:27
Post #239


New Member
**

Group: Registered
Posts: 18
Joined: 13-April 14
Member No.: 6,133
მანქანა: nissan xterra OFF ROAD



გამარჯობათ, ვიდეოებიდან შნორკელზე, საუბრობენ რომ ზუსტად მტვრისგან იცავს ფილტრს შნორკელი და თავისთავად წყლისგანაც.
ნელა სიარულის დროს ჰაერის კარგად მიწოდებაზე და წვაზე ვერაფერს გეტყვით ახალს 🙂
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
mountanier
post Jun 5 2018, 15:08
Post #240


New Member
**

Group: Registered
Posts: 18
Joined: 13-April 14
Member No.: 6,133
მანქანა: nissan xterra OFF ROAD



QUOTE(mountanier @ Jun 4 2018, 23:27) *

გამარჯობათ, ვიდეოებიდან შნორკელზე, საუბრობენ რომ ზუსტად მტვრისგან იცავს ფილტრს შნორკელი და თავისთავად წყლისგანაც.
ნელა სიარულის დროს ჰაერის კარგად მიწოდებაზე და წვაზე ვერაფერს გეტყვით ახალს 🙂

https://www.youtube.com/watch?v=JXg0klNSV9o&t=94s
https://www.youtube.com/watch?v=Ow3Thzrm5oo&t=12s
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

13 Pages V « < 10 11 12 13 >
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



Lo-Fi Version Time is now: 19th April 2024 - 10:55