IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> ვახტანგ ფიცხელაური - Nissan Safari 4.2D
HUSHTA
post Feb 29 2012, 21:31
Post #1


Super Member
*****

Group: Registered
Posts: 11,142
Joined: 28-November 06
From: Milky Way
Member No.: 63
მანქანა: NISSAN SAFARI GQ/Y60 - 4.2D



4 წელი გავიდა მას შემდეგ რაც ლომგულა შევიძინე ამომავალ მზის ქვეყანაში და გადავწყვიტე ახალი თემა გამეხსნა ძველი შთაბეჭდილებებით და ახალი გეგმებით. (ძველი თემა მთლიანად ოფტოპიკია და გადავწყვიტე ახალი გამეხსნა). შევეცდები ყველაფერი დეტალურად ჩამოვწერო, რაც გაფუჭდა და გავაკეთე და ასევე რაც მომზადების მიზნით გავაუმჯობესე.

წელი - 1991
გარბენი ქონდა - 117 000კმ
ძრავი - 4.2 ატმოსფერული დიზელი
კოლოფი - 4 სიჩქარიანი ავტომატი
ქარხნიდან ოფციად მოყვა ჯალამბარი - Warn 8000 (24v)
მდგომარეობა - სრულიად სტოკი.

სურათი არ ჩანს. ფოტოს ასატვირთად გამოიყენეთ სხვა საიტი

სურათი არ ჩანს. ფოტოს ასატვირთად გამოიყენეთ სხვა საიტი

პრობლემები რაც ჩამოსვლისას აღმოაჩნდა:
1. ავტ. კოლოფი ბუქსაობდა 1-2 სიჩქარეში გადართვისას
2. ავტ. კოლოფი არ აკეთებდა ე.წ. 'Kick down'-ს
3. გაგრილების პრობლემა


მალევე დავაყენე ახალი 32" ტალახის საბურავები - Yokohama Geolendar.
6 თვის შემდეგ გავაკეთე 2" პადვესკის ლიფტი - ნახმარი ტოიოტა 105-ის ზამბარებით და ამორტიზატორებით.
ასევე შევცვალე წინა შტანგის წინა 4 რეზინი პოლიურეთანებით.
სურათი არ ჩანს. ფოტოს ასატვირთად გამოიყენეთ სხვა საიტი

ლიფტის შემდგომ, ჩემი ხელით დავამზადე უკანა დამცავი ბამპერი:

სურათი არ ჩანს. ფოტოს ასატვირთად გამოიყენეთ სხვა საიტი


132 000-ზე შევცვალე ტოპლივი ნასოსის სალნიკი

ჩამოსვლიდან ზუსტად ერთი წლის შემდეგ დავაყენე 36" Belshina F-BEL-ები smile.gif

სურათი არ ჩანს. ფოტოს ასატვირთად გამოიყენეთ სხვა საიტი

სურათი არ ჩანს. ფოტოს ასატვირთად გამოიყენეთ სხვა საიტი

კლირენსი 28სმ.

სურათი არ ჩანს. ფოტოს ასატვირთად გამოიყენეთ სხვა საიტი


--------------------
"The Safari philosophy will never change: Reliable performance must always be achieved"
Long live the mighty Patrol...

NISSAN LIONHEART
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
43 Pages V « < 41 42 43  
Reply to this topicStart new topic
Replies(840 - 845)
*IRAKLI*
post May 21 2018, 16:17
Post #841


Super Member
*****

Group: Registered
Posts: 1,417
Joined: 19-September 07
From: KUTAISI
Member No.: 365
მანქანა: NISSAN PICK UP D22 2.5TD 103hp 5MT 31 tires BFG KO2



ციტატა(HUSHTA @ May 18 2018, 22:37) *



2. უკან ლსდ-ს ფირფიტები დავუმატე და გავჭედე. 80%-მდე იქნებაო გასიტამ, ან მეტიო. დიაგონალზე გადაგიყვანს როგორც ბლოკიო.





ფირფიტები რაც დაამატე გამოიწერე ? მომეწონა შედეგი. დიდი სიამოვნბით გავაკეთებ ჩემს ნისანზე თან შენთან შედარბით ხოდები ბვრად პატარა მაქვს და კარგ შედეგს მომცემს. ეხლაც კარგად მუშაობს ბუქსაობისას ორივე ბრუნავს პატარა დიაგონალზეც მაგრამ 100% ით რომ დაეკიდება ატორმუზებს მერე. დიაგონალზე ვერ გადაყავს რაც არ უნდა ვაგაზაო და რომელი სიჩქარითაც.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
HUSHTA
post May 21 2018, 17:23
Post #842


Super Member
*****

Group: Registered
Posts: 11,142
Joined: 28-November 06
From: Milky Way
Member No.: 63
მანქანა: NISSAN SAFARI GQ/Y60 - 4.2D



QUOTE(*IRAKLI* @ May 21 2018, 16:17) *

ფირფიტები რაც დაამატე გამოიწერე ? მომეწონა შედეგი. დიდი სიამოვნბით გავაკეთებ ჩემს ნისანზე თან შენთან შედარბით ხოდები ბვრად პატარა მაქვს და კარგ შედეგს მომცემს. ეხლაც კარგად მუშაობს ბუქსაობისას ორივე ბრუნავს პატარა დიაგონალზეც მაგრამ 100% ით რომ დაეკიდება ატორმუზებს მერე. დიაგონალზე ვერ გადაყავს რაც არ უნდა ვაგაზაო და რომელი სიჩქარითაც.

ყოველდღიურ მანქანაზე ამას არ გირჩევ. გააკეთებ მარა არაა კარგი. საბურავებს ცვიტავს და სველზე ბევრი კორექტირება გიწევს. ზამთარში მითუმეტეს საფრთხილოა.
ფირფიტები არ გამომიწერია, გასიტამ მოარგო თავისები სახელოსნოში. მსუბუქად გახისტება კიდევ დიაგონალზე ვერ გადაგიყვანს.

პ.ს. ფირფიტები არ დაუმატებია, შაიბები დაუდო სატელიტებს. თავისი ფირფიტები კარგ ფორმაში იყო და ჩამატება ზედმეტი იყო უკვე.


--------------------
"The Safari philosophy will never change: Reliable performance must always be achieved"
Long live the mighty Patrol...

NISSAN LIONHEART
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
irakli
post May 21 2018, 21:41
Post #843


Irakli
*****

Group: Club Member
Posts: 7,018
Joined: 20-November 06
Member No.: 57
მანქანა: Volvo TGB1111, willys MB 1943 (რესტრავრაციის პროცესში)



HUSHTA
კარგი საქმე გაგიკეთებია, უფრო ხშირად სჯობს ეტყობა, რადგან წყალი დაგხვდა.

ყველაზე წმინდა ზუმფარა 2000 იანია.

ხომ დარწმუნდი, ბლოკი რამდენად ზრდის შესაძლებლობებს.

ბურთი არ იღებება G ზე და ვილისზე, კარგია, თუ ახალ ნისანზე დაიწყეს, ეტყობა ამართლებს. ვფიქრობ, რომ ასე 2 კვირაში ერთხელ პულვერიზატორიდან მივასხა ზეთი, შეიძლება აღარ დაიჟანგოს.


--------------------
ავტოსპორტის ყველაზე ნელი სახეობის მოყვარული.

ოფროუდ ფორუმი ჩვენია.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
*IRAKLI*
post May 22 2018, 14:01
Post #844


Super Member
*****

Group: Registered
Posts: 1,417
Joined: 19-September 07
From: KUTAISI
Member No.: 365
მანქანა: NISSAN PICK UP D22 2.5TD 103hp 5MT 31 tires BFG KO2



ციტატა(HUSHTA @ May 21 2018, 17:23) *

ყოველდღიურ მანქანაზე ამას არ გირჩევ. გააკეთებ მარა არაა კარგი. საბურავებს ცვიტავს და სველზე ბევრი კორექტირება გიწევს. ზამთარში მითუმეტეს საფრთხილოა.
ფირფიტები არ გამომიწერია, გასიტამ მოარგო თავისები სახელოსნოში. მსუბუქად გახისტება კიდევ დიაგონალზე ვერ გადაგიყვანს.

პ.ს. ფირფიტები არ დაუმატებია, შაიბები დაუდო სატელიტებს. თავისი ფირფიტები კარგ ფორმაში იყო და ჩამატება ზედმეტი იყო უკვე.

გასაგებია მინუსები რომ ექნება ეგ ისედაც აქვს რაგაც პროცენტით ღია დიფერენციალთან შედარებით ლსდ იან ხიდს მოყინულ გზაზე განსაკუთრებით. გახისტების შემდეგ ალბათ კოველდგე რომ იარო მალე დაამუშავებს ფირფიტებს თუ ვცდები?
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Cherokaa
post May 22 2018, 18:17
Post #845


Super Member
*****

Group: Registered
Posts: 5,692
Joined: 21-December 07
Member No.: 544



HUSHTA

ციტატა
დიდიხანია აქ არაფერი დამიწერია. არც არაფერი გამიკეთებია მანქანისთვის უკვე სამი წელია.


მოგვატრე სიმონ

უფრო სწორად სხვისი არ ვიცი და მე ნაღდად მომენატრე rolleyes.gif
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
HUSHTA
post May 22 2018, 20:45
Post #846


Super Member
*****

Group: Registered
Posts: 11,142
Joined: 28-November 06
From: Milky Way
Member No.: 63
მანქანა: NISSAN SAFARI GQ/Y60 - 4.2D



QUOTE(*IRAKLI* @ May 22 2018, 14:01) *

გასაგებია მინუსები რომ ექნება ეგ ისედაც აქვს რაგაც პროცენტით ღია დიფერენციალთან შედარებით ლსდ იან ხიდს მოყინულ გზაზე განსაკუთრებით. გახისტების შემდეგ ალბათ კოველდგე რომ იარო მალე დაამუშავებს ფირფიტებს თუ ვცდები?

ეგ ვივრაუდა მეც, მარა გასიტამ არაო. რახან ნაკლებად ისრიალებს, უფრო ნაკლებად გაცვდებაო. ეხლა ხრიალის ხმა აქვს დიაგონალზე როცა გაზს ვაძლევ და ბლოკვას იწყებს, ჰოდა ვფიქრობ ლს ზეთთან ერთად პრისადკაც დავუმატო.

უცნაურად მუშაობს: ცივზე გაზი ჭირდება რო დაბლოკოს დიაგონალზე გადასასვლელად (როცა ერთი თვალი ჰაერშია). თუმცა პირველი დაბუქსავების მერე უკვე დაბალი გაზი საკმარისია დიაგონალზე გადასაყვანად. ცხელ ხიდზე უკვე დაბალი გაზი უნდა და ისე გადადის, მარა ხრიალის ხმა მაინც არის უმნიშვნელოდ. ვფიქრობ პრისადკა გაუხანრგრძლივებს სიცოცხლეს ფრიქციონებს.

წეღან ვტესტავდი, კინაღამ გადამაყირავა: ცივზე გავიყვანე გასართობად და თავიდან საკმარისად ვერ დაბლოკა რო დიაგონალზე გადასულიყო (ცალი ხიდით), გაზი მივეცი ასე 2000 ბრუნამდე (დადაბლებულში), ლსდ-მ დაიხრიალა და წამში შურდულივით მოწყდა მთელი მანქანა. მომენტალურად ავუშვი გაზს, ცოტა გადავრჩი გადაყირავებას. წინა ხიდიც რო მქონოდა ჩართული უბრალოდ არც იწვალებდა ისე გადავიდოდა, ამიტომ გავთიშე, მარა რახან უკანა იყო მხოლოდ მაგიტომ მომენტალურად გამისროლა. საცოც პირობებში ეს მინუსი აქვს. თუმცა გაცხელებულზე ამხელა გაზი აღარ უნდა და ერთი დაბუქსავების მერე უკვე ფაქტიურად გაზის გარეშე ახერხებს დიაგონალზე მოძრაობას.

QUOTE(Cherokaa @ May 22 2018, 18:17) *

HUSHTA
მოგვატრე სიმონ

უფრო სწორად სხვისი არ ვიცი და მე ნაღდად მომენატრე rolleyes.gif

friends.gif


--------------------
"The Safari philosophy will never change: Reliable performance must always be achieved"
Long live the mighty Patrol...

NISSAN LIONHEART
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

43 Pages V « < 41 42 43
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



Lo-Fi Version Time is now: 19th May 2024 - 07:36