ლევან კინწურაშვილი - Mitsubishi Pajero II |
ლევან კინწურაშვილი - Mitsubishi Pajero II |
Levani |
May 3 2007, 18:59
Post
#1
|
Super Member Group: Club Member Posts: 7,925 Joined: 30-April 07 From: Georgia. Tbilisi Member No.: 173 მანქანა: PAJERO II 3.0,R/D lock, BFG M/T33"/NISSAN SAFARI 4800VTC BFG KO2 33" |
სახელი, გვარი: ლევან კინწურაშვილი
დაბადების თარიღი: 20.06.1965 ტელეფონი: 899 100 102 ელ-ფოსტა: levani@bk.ru, levani65@hotmail.com სახელი ფორუმზე: LEVANI65 ავტომობილი: MITSUBISHI PAJERO II გამოშვების წელი: 1992 ძრავი: 3.0 V6, 12V(6G72), 150PS. მოკლე ბაზა. გადაცემათა კოლოფი: 5 სიჩქარიანი, მექანიკური. დამატებითი ინფორმაცია:GLS SUPER/SELECT უკანა დიფერენციალის ბლოკირება საბურავი:31X10,5 ა/ტ KUMHO Attached image(s) |
berketi |
Jun 16 2007, 23:17
Post
#81
|
Super Member Group: Club Member Posts: 4,114 Joined: 1-June 07 From: Tbilisi, Georgia Member No.: 212 მანქანა: MITSUBISHI PAJERO 3.0 S/SELECT, R/D lock, BFGoodrich M/T 33x10.5x16 |
levan kai saqme gagiketebia. nu geshinia eg manqana egre advilad ar kiravdeba. ar dazadno damigere. ogond trasaze mainc did siscrafes mosaxvevshi eride
|
Levani |
Jun 18 2007, 20:59
Post
#82
|
Super Member Group: Club Member Posts: 7,925 Joined: 30-April 07 From: Georgia. Tbilisi Member No.: 173 მანქანა: PAJERO II 3.0,R/D lock, BFG M/T33"/NISSAN SAFARI 4800VTC BFG KO2 33" |
ლიფტოვკამ და 16-იანმა საბურავებმა შესამჩნევი შედეგები გამოიღო. გუშინ, დიდგორის მერე ორ აგდილას ისე თავისუფლად გავიარე, რომ სხვა დროს ყველა ვარიანტში ჩავჯდებოდი. ტრსაზეც დამჯერია. მითუმეტეს იმისა რომ ფასანაურიდან მცხეთამდე 1.3 ატმ. იყო საბურავებში, სტაბილურად იდგა ასფალტზე.
|
Jun 19 2007, 07:25
Post
#83
|
|
Unregistered |
მშვენიერია.
|
HUSHTA |
Jul 9 2007, 22:10
Post
#84
|
Super Member Group: Registered Posts: 11,142 Joined: 28-November 06 From: Milky Way Member No.: 63 მანქანა: NISSAN SAFARI GQ/Y60 - 4.2D |
ეს სურათი ძალიან მომწონს და დავამუშავე ლევანისთვის და თუ გინდა დადე ავატარზე ძაან მაგარიაB)
Attached image(s) |
Levani |
Jul 10 2007, 13:07
Post
#85
|
Super Member Group: Club Member Posts: 7,925 Joined: 30-April 07 From: Georgia. Tbilisi Member No.: 173 მანქანა: PAJERO II 3.0,R/D lock, BFG M/T33"/NISSAN SAFARI 4800VTC BFG KO2 33" |
გმადლოოოოოობ ჯიგარი ხარ
|
Levani |
Jul 10 2007, 13:11
Post
#86
|
Super Member Group: Club Member Posts: 7,925 Joined: 30-April 07 From: Georgia. Tbilisi Member No.: 173 მანქანა: PAJERO II 3.0,R/D lock, BFG M/T33"/NISSAN SAFARI 4800VTC BFG KO2 33" |
დაყენება მინდოდა, მაგრამ არ დადგა. შეიძლება დაპატარავება უნდა:|
|
HUSHTA |
Jul 10 2007, 13:14
Post
#87
|
Super Member Group: Registered Posts: 11,142 Joined: 28-November 06 From: Milky Way Member No.: 63 მანქანა: NISSAN SAFARI GQ/Y60 - 4.2D |
ეხლავე დაგიდებ პატარა ვერსიასაც
|
HUSHTA |
Jul 10 2007, 13:20
Post
#88
|
Super Member Group: Registered Posts: 11,142 Joined: 28-November 06 From: Milky Way Member No.: 63 მანქანა: NISSAN SAFARI GQ/Y60 - 4.2D |
Attached image(s) |
Levani |
Jul 10 2007, 13:26
Post
#89
|
Super Member Group: Club Member Posts: 7,925 Joined: 30-April 07 From: Georgia. Tbilisi Member No.: 173 მანქანა: PAJERO II 3.0,R/D lock, BFG M/T33"/NISSAN SAFARI 4800VTC BFG KO2 33" |
ქაჩავს
|
Levani |
Jul 13 2007, 14:37
Post
#90
|
Super Member Group: Club Member Posts: 7,925 Joined: 30-April 07 From: Georgia. Tbilisi Member No.: 173 მანქანა: PAJERO II 3.0,R/D lock, BFG M/T33"/NISSAN SAFARI 4800VTC BFG KO2 33" |
გუშინ გამოვცვალე უკანა ბალკის რეზინები და ძრავის ზეთი. დღეს ძრავის სარქველების ღრეჩოების ჰიდროკომპენსატორები უნდა გამოვცვალო. გუშინ ვფიქრობდი , ზეთის გამოცვლის შემდეგ შეიძლებოდა ჰიდროკომპენსატორები გაჩუმებულიყვნენ, მაგრამ არ ეშველათ არაფერი.... ფორუმზე ცოტა მოგვიანებით შემოვალ... და ხვალინდელი გასვლის დეტალებს გადავხედავ
|
Jul 13 2007, 14:44
Post
#91
|
|
Unregistered |
შეცდომაა: ძრავის სარქველების ჰიდროკომპენსატორები
სწორია: ძრავის სარქველების ღრეჩოების ჰიდროკომპენსატორები :ena::ena: |
Levani |
Jul 13 2007, 14:46
Post
#92
|
Super Member Group: Club Member Posts: 7,925 Joined: 30-April 07 From: Georgia. Tbilisi Member No.: 173 მანქანა: PAJERO II 3.0,R/D lock, BFG M/T33"/NISSAN SAFARI 4800VTC BFG KO2 33" |
და მერე მე ასე არ დავწერე?
|
Levani |
Jul 13 2007, 18:11
Post
#93
|
Super Member Group: Club Member Posts: 7,925 Joined: 30-April 07 From: Georgia. Tbilisi Member No.: 173 მანქანა: PAJERO II 3.0,R/D lock, BFG M/T33"/NISSAN SAFARI 4800VTC BFG KO2 33" |
ვერ მოვასწარი დღეს ჰიდროკომპენსატორების შეცვლა. მთელი დღე სჭირდება შეცვლას. მე კი შუადღის მერე მოვინდომე. არაუშავს ორშაბათამდე ვიკაკუნებ ისევ. რაც მთავარია გასვლაზე პრობლემებს არ შემიქმნის
|
mishka_15 |
Jul 16 2007, 13:27
Post
#94
|
Super Member Group: Registered Posts: 2,143 Joined: 12-September 07 From: Tbilisi. Georgia Member No.: 357 მანქანა: jeep wrangler YJ MER-167, toyota prius |
ლევან მანკანა დასალიფტად სად მიიკვანე? მე მკავს კია სპორტიჯი და მინდა ლიფტინგი გავუკეტო ტუ შესაძლებელია და მაინტერესებს სად გააკეტებინე ლიფტინგი
|
Levani |
Jul 16 2007, 13:57
Post
#95
|
Super Member Group: Club Member Posts: 7,925 Joined: 30-April 07 From: Georgia. Tbilisi Member No.: 173 მანქანა: PAJERO II 3.0,R/D lock, BFG M/T33"/NISSAN SAFARI 4800VTC BFG KO2 33" |
როგორ გითხრა, ხელოსანთან პრაქტიკულად არ დავდივარ. მე თვითონ შემიძლია ყველაფრის გაკეთება რაც კი შეეხება მანქანას. ხანდახან ვიყენებ ჩემი მეგობრების ბოქსებს და მათ ინსტრუმენტებს. ის ლიფტინგი რაც ჩემს მანქანას გავუკეთე სულ 1 საათის საქმე იყო თავის შედუღებით. სპორტეიჯის დაკიდება არ ვიცი როგორია. თუ წინ დამოუკიდებელი დაკიდება აქვს, მაშინ მისი აწევა ხდება ტორსიონების ხარჯზე და თუ ზამბარით არის მაშინ წ/ზამბარაზე ედება რეზინები. ასევე უკანა მხარეს: ან ზამბარებს ედება დამატებითი რეზინები ან ზამბარის შიგნით თავსდება უფრო მცირე ზომის ზამბარა. მაგ პაჯეროზე უკანა ზამბარის შიგნით თავსდება ზაპოროჟეცის ზამბარა. ასე, რომ კონკრეტულად ხელოსნის მითითება გამიჭირდება. ბერკეტს შეგიძლია დაუკავშირდე და იმას უფრო აქვს გამოცდილება ხელოსნებთან ურთიერთობის
|
mishka_15 |
Jul 16 2007, 19:59
Post
#96
|
Super Member Group: Registered Posts: 2,143 Joined: 12-September 07 From: Tbilisi. Georgia Member No.: 357 მანქანა: jeep wrangler YJ MER-167, toyota prius |
მადლობ. ისე ჩემი მანკანა ზამბარებზეა და აკვს დამოუკიდებელი დაკიდება ციინ.
|
Levani |
Jul 16 2007, 20:18
Post
#97
|
Super Member Group: Club Member Posts: 7,925 Joined: 30-April 07 From: Georgia. Tbilisi Member No.: 173 მანქანა: PAJERO II 3.0,R/D lock, BFG M/T33"/NISSAN SAFARI 4800VTC BFG KO2 33" |
მაშინ ზამბარებზე, ქვედა ან ზედა მხრიდან დამატებითი პადსტავკები უნდა დააყენო. ან რეზინის ან რაიმე ლითონის. 30-40 მმ სიმაღლის, მგონი სავსებით საკმარისი იქნება იმიტომ რომ ძარა საერთო ჯამში უფრო მაღლა აიწევს. დაახლოებით 60-80მმ. საერთოდ ლიფტს აკეთებEნ იმ შემთხვევაში, როცა მაღალ საბურავებს აყენებენ და ძარაზე მიდების საშიშროება იქმნება. თუ არა და ლიფტს აზრი არა აქვს. გამავლობა მაგით არ მოემატება. გამავლობას ძირითადად მაღალი საბურავი განსაზღვრავს...
|
racha |
Jul 16 2007, 20:44
Post
#98
|
Newbie Group: Registered Posts: 1 Joined: 13-July 07 Member No.: 264 მანქანა: pajero 3500 |
პაჯეროს ხიდთან გქონიათ რამე პრობლემა? რაგაც ხმა აიღო არადა ზეტი არ აკლია
|
Levani |
Jul 16 2007, 20:48
Post
#99
|
Super Member Group: Club Member Posts: 7,925 Joined: 30-April 07 From: Georgia. Tbilisi Member No.: 173 მანქანა: PAJERO II 3.0,R/D lock, BFG M/T33"/NISSAN SAFARI 4800VTC BFG KO2 33" |
ხიდთან პრობლემები ჯერ არ მქონია. ხელოსანმა უნდა ნახოს რისი ხმაა, სატელიტის საკისრის თუ რაიმე სხვა... berketi- დაუპოსტე და გეტყვის რომელ ხელოსანთან მიიყვანო...
|
zurabau |
Jul 16 2007, 21:47
Post
#100
|
Super Member Group: Registered Posts: 3,010 Joined: 13-February 07 Member No.: 146 მანქანა: Это овчарки могут быть немецкими, а машина должна быть ЯПОНСКОЙ! |
პაჯეროების მამა ფორუმზე ბერკეტაა
|
Lo-Fi Version | Time is now: 2nd June 2024 - 09:50 |