ლევან კინწურაშვილი - Mitsubishi Pajero II |
ლევან კინწურაშვილი - Mitsubishi Pajero II |
Levani |
May 3 2007, 18:59
Post
#1061
|
Super Member Group: Club Member Posts: 7,925 Joined: 30-April 07 From: Georgia. Tbilisi Member No.: 173 მანქანა: PAJERO II 3.0,R/D lock, BFG M/T33"/NISSAN SAFARI 4800VTC BFG KO2 33" |
სახელი, გვარი: ლევან კინწურაშვილი
დაბადების თარიღი: 20.06.1965 ტელეფონი: 899 100 102 ელ-ფოსტა: levani@bk.ru, levani65@hotmail.com სახელი ფორუმზე: LEVANI65 ავტომობილი: MITSUBISHI PAJERO II გამოშვების წელი: 1992 ძრავი: 3.0 V6, 12V(6G72), 150PS. მოკლე ბაზა. გადაცემათა კოლოფი: 5 სიჩქარიანი, მექანიკური. დამატებითი ინფორმაცია:GLS SUPER/SELECT უკანა დიფერენციალის ბლოკირება საბურავი:31X10,5 ა/ტ KUMHO Attached image(s) |
HUSHTA |
Jun 13 2007, 13:57
Post
#1062
|
Super Member Group: Registered Posts: 11,142 Joined: 28-November 06 From: Milky Way Member No.: 63 მანქანა: NISSAN SAFARI GQ/Y60 - 4.2D |
ისე ლევან ცოტა ჩქარა სიარული თუ გიყვარს ჯობია საერთოდ თავი დაანებო მაგის აწევას. ორ კარიანი პაჯერო ძაან მაგარი კალია ყოფილა. ადრე სადღაც ვრანგლერის საიტებზე დავბოდიალობდი და იქ წავაწყდი ყველა SUV კლასის მანქანებს, მათ შორის პაჯერო ყველაზე ადვილად გადაბრუნებადი მანქანა იყო. მე ნივა უფრო კალია მეგონა და სინამდვილეში სამურაიზეც და ვრანგლერზეც მდგრადი ნივა ყოფილა. მერე რო დავფიქრდი ალბათ ეგ იმიტო რო ფულთაიმია. მოკლე და თანაც ზადნი პრივოდი გრუნტიან (და არა მარტო გრუნტიან) გზაზე ძაან მალე შედის ზანოსში და მერე ზადნის პრივოდს მეტი კი არ უნდა. ვრანგლერი და სამურაი (რესორების) და სიგრუბის ხარჯზე უკეთ მანევრირებენ და პაჯერო კიდე მაგარი რბილია (მე მასეთ რბილ ჯიპზე არ ვმჯდარვარ ნამდვილი ბულკია ) და ალბათ მაგის გამოა რავიცი რა გითხრა:| თან კრიშაც მაგარი მაღალი აქვს.
|
Lo-Fi Version | Time is now: 2nd June 2024 - 12:30 |