Land Rover Discovery TDI 2.5 Automatic |
Land Rover Discovery TDI 2.5 Automatic |
datarius |
Nov 21 2006, 01:57
Post
#61
|
Newbie Group: Registered Posts: 7 Joined: 20-November 06 Member No.: 56 მანქანა: land rover discovery1 |
რას ფიქრობთ როგორია?
აბა რას ფიქრობთ ამ მანქანაზე ჩემი აზრით G-კლასის MERCEDS_სა და hummer1 და ერთეულ ჯიპს თუ ჩამოუვარდება ბლოკირებისა და დიფერენციალით თორე აბსოლიტურად სხვა ყველა სერიულ ჯიპს თუ არ ჯობნის ყოველ შემთხვევაში არ ჩამოუვარდება...+არ დაგვავიწყდეს კომფორტი რომელსაც ყველა აფასებს!!!(თორე ეგრე ლუაზი კველაზე დერსკია) თუმცა არის ნაკლიც რომელსაც 2.5 TDI ჰქვია.არ ყოფნის ამ მანქანას ასეთი მატორითუმცა ბენზინის თუ გეყოლება პატარა ცისტერნის თრევა მოგიწევს ბუქსირით და ნუ ავტომატიკაც ჩავთვალოდ როგორც ნაკლად ასევე პლიუსადაც |
DAVIDUS |
Jul 14 2008, 16:16
Post
#62
|
Super Member Group: Registered Posts: 4,347 Joined: 8-July 08 From: TBILISI Member No.: 3,444 მანქანა: TOYOTA TLC-KZJ70 |
4 კარიანებზე იდგა 4 ზამბარა, ანუ თითო მხარეს თითო ზამბარაში ეყენა უფრო ვიწრო და გრძელი ზამბარა. მემგონი 2 კვირაში ჩამომიტანენ, როგორც დამპირდნენ და განახებ. ისე მე მაინც მომხრე ვარ წინა სუხოის დატოვებაზე, მოსახვევებში საკმაოდ არასტაბილური მანქანაა, S-ის მაგვარ მოსახვევებში საშინლად იქნევს სახურავს.რაც შეეხება ბლოკირებებს, ვფიქრობ უკანა ბორბლებსშორის რედუქტორს სჭირდება ბლოკირება. მქონია ერთიდაიგივე ადგილას პაჯეროს და რეინჯ როვერის შედარების საშუალება, სადაც რეინჯი უპრობლემოდ გასულა, (დიამეტრალური გადაკიდება), იქ პაჯერო უკანა ბლოკირების ხარჯზე გამომიყვანია, თუმცა არა super select პაჯერო ვერ გავიდა. დიდი ხოდები მაგარია, მაგრამ ბლოკირებას პრივილეგია აქვს სრიალა, ნელი სვლით ასასვლელ აღმართებზე.
-------------------- "оптимальное соотношение цены и качества", как правило, означает "херня, зато дешево"...
გირა: თუ ავფეთქდი, ჯიპებით გამაცილეთ სასაფლაოზე.... Пиво с утра - путь в неизвестность! Lord Give Us Michael Back! We will give you Justin Bieber! Where there were no roads, there was LAND CRUISER. "Ахтунг! Злюкен собакен. Яйцен клац-клац". |
Levani |
Jul 14 2008, 17:24
Post
#63
|
Super Member Group: Club Member Posts: 7,925 Joined: 30-April 07 From: Georgia. Tbilisi Member No.: 173 მანქანა: PAJERO II 3.0,R/D lock, BFG M/T33"/NISSAN SAFARI 4800VTC BFG KO2 33" |
4 კარიანებზე იდგა 4 ზამბარა, ანუ თითო მხარეს თითო ზამბარაში ეყენა უფრო ვიწრო და გრძელი ზამბარა. მემგონი 2 კვირაში ჩამომიტანენ, როგორც დამპირდნენ და განახებ. ისე მე მაინც მომხრე ვარ წინა სუხოის დატოვებაზე, მოსახვევებში საკმაოდ არასტაბილური მანქანაა, S-ის მაგვარ მოსახვევებში საშინლად იქნევს სახურავს.რაც შეეხება ბლოკირებებს, ვფიქრობ უკანა ბორბლებსშორის რედუქტორს სჭირდება ბლოკირება. მქონია ერთიდაიგივე ადგილას პაჯეროს და რეინჯ როვერის შედარების საშუალება, სადაც რეინჯი უპრობლემოდ გასულა, (დიამეტრალური გადაკიდება), იქ პაჯერო უკანა ბლოკირების ხარჯზე გამომიყვანია, თუმცა არა super select პაჯერო ვერ გავიდა. დიდი ხოდები მაგარია, მაგრამ ბლოკირებას პრივილეგია აქვს სრიალა, ნელი სვლით ასასვლელ აღმართებზე. ეტყობა პოსტში წერტილ-მძიმეს დასმის პრობლემაა, რის გამოც ვერ მივხვდი შედარების შინაარსს. თუ შეგიძლია, რომ უფრო გასაგებად გაგვიმარტო??? "დიამეტრალური გადაკიდება"....ალბად ამაში "დიაგონალურ გადაკიდებას" გულისხმობდი ხო? -------------------- RED DEVIL
|
dato 85 |
Jul 14 2008, 18:16
Post
#64
|
Super Member Group: Registered Posts: 1,209 Joined: 16-August 07 From: Lost Coast, California Member No.: 325 მანქანა: SAAB 9-5 2.3t Wagon |
ეტყობა პოსტში წერტილ-მძიმეს დასმის პრობლემაა, რის გამოც ვერ მივხვდი შედარების შინაარსს. თუ შეგიძლია, რომ უფრო გასაგებად გაგვიმარტო??? "დიამეტრალური გადაკიდება"....ალბად ამაში "დიაგონალურ გადაკიდებას" გულისხმობდი ხო? რაო ლევან რა გეწყინა? -------------------- The Man Who Wasn't There
|
Lo-Fi Version | Time is now: 3rd June 2024 - 05:11 |