Land Rover Discovery TDI 2.5 Automatic |
Land Rover Discovery TDI 2.5 Automatic |
datarius |
Nov 21 2006, 01:57
Post
#61
|
Newbie Group: Registered Posts: 7 Joined: 20-November 06 Member No.: 56 მანქანა: land rover discovery1 |
რას ფიქრობთ როგორია?
აბა რას ფიქრობთ ამ მანქანაზე ჩემი აზრით G-კლასის MERCEDS_სა და hummer1 და ერთეულ ჯიპს თუ ჩამოუვარდება ბლოკირებისა და დიფერენციალით თორე აბსოლიტურად სხვა ყველა სერიულ ჯიპს თუ არ ჯობნის ყოველ შემთხვევაში არ ჩამოუვარდება...+არ დაგვავიწყდეს კომფორტი რომელსაც ყველა აფასებს!!!(თორე ეგრე ლუაზი კველაზე დერსკია) თუმცა არის ნაკლიც რომელსაც 2.5 TDI ჰქვია.არ ყოფნის ამ მანქანას ასეთი მატორითუმცა ბენზინის თუ გეყოლება პატარა ცისტერნის თრევა მოგიწევს ბუქსირით და ნუ ავტომატიკაც ჩავთვალოდ როგორც ნაკლად ასევე პლიუსადაც |
DAVIDUS |
Jul 15 2008, 11:06
Post
#62
|
Super Member Group: Registered Posts: 4,347 Joined: 8-July 08 From: TBILISI Member No.: 3,444 მანქანა: TOYOTA TLC-KZJ70 |
დიაგონალური გადაკიდებისას პაჯერო ბუქსაობდა, ჩავრთე 4X4, ხიდებსშორისი ბლოკირება, მაგრამ ვერც წინ გავდიოდი და ვერც უკან, სანამ არ ჩავრთე ღილაკით უკანა რედუქტორის ბლოკირება. იგივე ადგილას რამდენჯერმე ვცადე რეინჯ როვერის გაჭედვა, მაგრამ არცკი დაბუქსავებულა.
პაჯერო ხელწამოსაკრავი ჯიპი ნამდვილად არ არის, ქალაქში საგაზაოდ ყოჩაღი მანქანაა. ხარისხი, ტექნიკური გათვლები ნამდვილად უმაღლესი აქვს. ჩვენი ყოველდღიური ცხოვრებისთვის, პრინციპში, მორგებული მანქანაა. ლენდროვერი ბევრად უფრო ტლანქია, ქალაქში საგაზაოდ ვერ ივარგებს მართალია პაჯეროსთან შედარებით დიდი ძრავი და მეტი ცილინდრები აქვს, მაგრამ დინამიკაში მაგრად მოიკოჭლებს. მას იმდენად ბევტი ნანომეტრები აქვს, რომ პანიჟენის ჩართვა არც დაგჭირდება, მაგრამ სიშუსტრე აკლია. იდეალურობისათვის როვერსუფრო მოკლე ბაზა, უფრო დიდი საბურავები და რედუქტორების ბლოკირებები უნდა. -------------------- "оптимальное соотношение цены и качества", как правило, означает "херня, зато дешево"...
გირა: თუ ავფეთქდი, ჯიპებით გამაცილეთ სასაფლაოზე.... Пиво с утра - путь в неизвестность! Lord Give Us Michael Back! We will give you Justin Bieber! Where there were no roads, there was LAND CRUISER. "Ахтунг! Злюкен собакен. Яйцен клац-клац". |
dato 85 |
Jul 15 2008, 11:40
Post
#63
|
Super Member Group: Registered Posts: 1,209 Joined: 16-August 07 From: Lost Coast, California Member No.: 325 მანქანა: SAAB 9-5 2.3t Wagon |
დიაგონალური გადაკიდებისას პაჯერო ბუქსაობდა, ჩავრთე 4X4, ხიდებსშორისი ბლოკირება, მაგრამ ვერც წინ გავდიოდი და ვერც უკან, სანამ არ ჩავრთე ღილაკით უკანა რედუქტორის ბლოკირება. იგივე ადგილას რამდენჯერმე ვცადე რეინჯ როვერის გაჭედვა, მაგრამ არცკი დაბუქსავებულა. პაჯერო ხელწამოსაკრავი ჯიპი ნამდვილად არ არის, ქალაქში საგაზაოდ ყოჩაღი მანქანაა. ხარისხი, ტექნიკური გათვლები ნამდვილად უმაღლესი აქვს. ჩვენი ყოველდღიური ცხოვრებისთვის, პრინციპში, მორგებული მანქანაა. ლენდროვერი ბევრად უფრო ტლანქია, ქალაქში საგაზაოდ ვერ ივარგებს მართალია პაჯეროსთან შედარებით დიდი ძრავი და მეტი ცილინდრები აქვს, მაგრამ დინამიკაში მაგრად მოიკოჭლებს. მას იმდენად ბევტი ნანომეტრები აქვს, რომ პანიჟენის ჩართვა არც დაგჭირდება, მაგრამ სიშუსტრე აკლია. იდეალურობისათვის როვერსუფრო მოკლე ბაზა, უფრო დიდი საბურავები და რედუქტორების ბლოკირებები უნდა. ბაზა 4 კარიან ჯიპებში დისკავერის 1 ყველაზე მოკლე აქვს 2540სმ . 2 კარიან პაჯეროზე ოდნავ დიდი. გადაცემიბი მართლაც იდეალურიაქ რადგან ზუსტად ანაწილებს მომენტს ღერძებზე. მაგრამ შეტევის კუთხე და დაშვების კუთხე აქ გსაუარესებული. ამიტომ ლიფტი ძალზედ საჭიროა. პაჯეროც მყავდა ძაან კარგი 2 კარიანი. უკანა ბლიკოირებით. და ორივე კარგად ვიცი. ერთს ვიტყვი დისკავერის აერო დინამიკა აქვს ცუდუ. კიდე საშინლად ცუდი, პატარა სარკეები. (დეფს ძაან მაგარი აქ) ტორე სალონის სივცითი შეგრძნება, სკამების კარგი გადაწყვეტა ძაან კარგი აქვს. ოფროუდზე ყველაზე კარგი სამართავია, მაგრა აკონტროლებ გზებს. დაჟე დეფსაც ჯობია. (პიარად შევამოწმე) ხარისხით მე უფრო პაჯერო მომწონს და რავიცი. და კიდე შეიძლება გაგაცინოთ მაგრამ პაჯეროს რო აქ მონომეტრი კომპასი და ტარაზო. ძააან მაგრი რამეა. მაგრა მენატრება -------------------- The Man Who Wasn't There
|
Lo-Fi Version | Time is now: 3rd June 2024 - 04:07 |