ტექნიკური დათვალიერება, გვებრძვიან |
ტექნიკური დათვალიერება, გვებრძვიან |
Cherokaa |
Oct 7 2017, 01:07
Post
#1
|
Super Member Group: Registered Posts: 5,692 Joined: 21-December 07 Member No.: 544 |
კუსტარულად დამზადებულ დეტალები რამდენს გიყენით ხალხო და რეები ან სად,
რა გაქვთ მოდიფიცირებული ისე რომ ქარხნული მდგომარეობით აღდგენა შეუძლებელია მანქანის რამაზე და კონსტრუქციულ ნაწილებზე მოთუთიებული ზედაპირი თუ გაქვთ გაცლილი? გაცხელებით, დაჭრით, შედუღებით? გვიყვარს ბევრს დიდი ჩაქუჩი და ალესილი ბალგარკა, ერთად მაგალითისთვის ჩემს ჯიპზე "შტანგები" ვერანაირ ნორმაში ვერ ჩაჯდება, კუსტარულად მაქვს გადაკეთებული (ან მომსპარი უფრო) ვიცი, კიდევ უკანა "სუხოი"ც არ მიყენია და კატალიზატორია გახარჯული და არც ვაპირებ ჯერ არაფრის გაკეთებას დგომა მოუწევს ცოტა ხანი, შეგუებული ვარ |
Cherokaa |
Oct 8 2017, 21:59
Post
#2
|
Super Member Group: Registered Posts: 5,692 Joined: 21-December 07 Member No.: 544 |
4runner
ციტატა +1 ამ თემებს მერე ჩვენ წინააღმდეგ გამოიყენებენ თან დარჩეულად წერს ხალხი რა და როგორ გადააკეთეს ამ თემას როგორ გამოიყენებენ სერიზულად ფიქრობ მაგას? This post has been edited by Cherokaa: Oct 8 2017, 21:59 |
N67 |
Oct 8 2017, 23:12
Post
#3
|
Advanced Member Group: Registered Posts: 446 Joined: 21-September 14 From: ჩირდილელიაანთკარი Member No.: 6,267 მანქანა: Suzuki Vitara |
ციტატა ამ თემას როგორ გამოიყენებენ შესაძლებლობა მგონი არსებობს (თეორიული მაინც) - კლასიკური მანქნანების შემთხვევაში იმდენად არა, რამდენადაც საოფროუდე - ჩვენდაუნებურად ბევრ სპეციფიკურ დეტალს შევეხებით და ჩავუღრმავდებით, რა დეტალებზეც შეიძლება ვინმე ჩინოვნიკს ნაფიქრი არ ჰქონდეს ან საერთოდ პირველად გაიგოს (ჩვენს რეალობაში ორივე შესაძლებელი მგონია). თუმცა, რაკი სახელმწიფო უკვე არსებულ, გამოცდილ კომპანიასთან იჭერს საქმეს, რაღაცეების საჯაროდ (ფორუმზე) არ თქმა მაქსიმუმ მოკლევადიან პერსპექტივაში იყოს შედეგიანი, გავა ალბათ არცთუ დიდი ხანი და გასარკვევი მაინც გაირკვევა. ასე რომ, მეც არ ვემხრობი, რომ ამაზე ღიად არ ვილაპარაკოთ. მით უმეტეს, ტიპური (ვთქვათ, მსუბუქი) მანქანებისგან განსხვავებით ჩვენს შემთხვევაში დამატებითი საფიქრალიც არსებობს. მანქანებისადმი ტექ. მოთხოვნების დიფერენცირება მგონი ყველაზე კარგი გზაა. რამდენად და რა დონეზეა განხორციელებადი? საინტერესოა, რომელიმე ქართულმა ავტოკლუბმა ან ფორუმმა თუ ცადა ნიადაგის მოსინჯვა ამ მიმართულებით.. -------------------- ◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊
OnlY Z BesT 2WD OO 4WD oooo 8WD ●●●● ●●●● ◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊ |
irakli |
Oct 9 2017, 00:52
Post
#4
|
Irakli Group: Club Member Posts: 7,018 Joined: 20-November 06 Member No.: 57 მანქანა: Volvo TGB1111, willys MB 1943 (რესტრავრაციის პროცესში) |
შესაძლებლობა მგონი არსებობს (თეორიული მაინც) - კლასიკური მანქნანების შემთხვევაში იმდენად არა, რამდენადაც საოფროუდე - ჩვენდაუნებურად ბევრ სპეციფიკურ დეტალს შევეხებით და ჩავუღრმავდებით, რა დეტალებზეც შეიძლება ვინმე ჩინოვნიკს ნაფიქრი არ ჰქონდეს ან საერთოდ პირველად გაიგოს (ჩვენს რეალობაში ორივე შესაძლებელი მგონია). თუმცა, რაკი სახელმწიფო უკვე არსებულ, გამოცდილ კომპანიასთან იჭერს საქმეს, რაღაცეების საჯაროდ (ფორუმზე) არ თქმა მაქსიმუმ მოკლევადიან პერსპექტივაში იყოს შედეგიანი, გავა ალბათ არცთუ დიდი ხანი და გასარკვევი მაინც გაირკვევა. ასე რომ, მეც არ ვემხრობი, რომ ამაზე ღიად არ ვილაპარაკოთ. მით უმეტეს, ტიპური (ვთქვათ, მსუბუქი) მანქანებისგან განსხვავებით ჩვენს შემთხვევაში დამატებითი საფიქრალიც არსებობს. მანქანებისადმი ტექ. მოთხოვნების დიფერენცირება მგონი ყველაზე კარგი გზაა. რამდენად და რა დონეზეა განხორციელებადი? საინტერესოა, რომელიმე ქართულმა ავტოკლუბმა ან ფორუმმა თუ ცადა ნიადაგის მოსინჯვა ამ მიმართულებით.. ეს არის წამყვანი ფორუმი ჯიპების მომზადების სფეროში, ან მე არ ვიცი სხვა ფორუმი საქართველოში. ასევე ფედერაციაა დღეს წამყვანი ოფროუდის, როგორც სპორტის განვითარების სფეროში. შესაბამისად ფედერაციამ უნდა წამოწიოს ეს საკითხი. არამგონია ავტოფედერაციას ადარდებდეს ეს დიდად. შეიძლება ექსტრიმის კლუბმა, რეგიონალურმა კლუბებმაც წამოწიონ, მაგრამ ყველაზე ძლიერი აქ ფედერაციის სიტყვა იქნება. N67 ჩინოვნიკებმა სულ რომ მოინდომონ ვერაფერს შეცვლიან შენ მგონი რაღაცეები იცი და ჩვენ არ გვეუბნები -------------------- ავტოსპორტის ყველაზე ნელი სახეობის მოყვარული.
ოფროუდ ფორუმი ჩვენია. |
Lo-Fi Version | Time is now: 3rd June 2024 - 07:50 |