ტექნიკური დათვალიერება, გვებრძვიან |
ტექნიკური დათვალიერება, გვებრძვიან |
Cherokaa |
Oct 7 2017, 01:07
Post
#21
|
Super Member Group: Registered Posts: 5,692 Joined: 21-December 07 Member No.: 544 |
კუსტარულად დამზადებულ დეტალები რამდენს გიყენით ხალხო და რეები ან სად,
რა გაქვთ მოდიფიცირებული ისე რომ ქარხნული მდგომარეობით აღდგენა შეუძლებელია მანქანის რამაზე და კონსტრუქციულ ნაწილებზე მოთუთიებული ზედაპირი თუ გაქვთ გაცლილი? გაცხელებით, დაჭრით, შედუღებით? გვიყვარს ბევრს დიდი ჩაქუჩი და ალესილი ბალგარკა, ერთად მაგალითისთვის ჩემს ჯიპზე "შტანგები" ვერანაირ ნორმაში ვერ ჩაჯდება, კუსტარულად მაქვს გადაკეთებული (ან მომსპარი უფრო) ვიცი, კიდევ უკანა "სუხოი"ც არ მიყენია და კატალიზატორია გახარჯული და არც ვაპირებ ჯერ არაფრის გაკეთებას დგომა მოუწევს ცოტა ხანი, შეგუებული ვარ |
N67 |
Oct 16 2017, 17:02
Post
#22
|
Advanced Member Group: Registered Posts: 446 Joined: 21-September 14 From: ჩირდილელიაანთკარი Member No.: 6,267 მანქანა: Suzuki Vitara |
იქნებ ასეთი მიდგომა ვარგოდეს ამ შემთხვევაში - იმ ძირითადი საკითხების სიის გაკეთება, რაც ზოგადად ან ჩვენთვის აქტუალურია ტექდათვალიერების მოლოდინში:
ზოგადი: 1. კატალიზატორი; 2. ფარები; 3. შეცვლილი აგრეგატი (ძრავი/კოლოფი/ხიდი, + შეთავსებების საკითხი); 4. ... off-road სპეციფიკა: 1. საბურავები (დიდი ზომა, გარეთ გამოსული, დაჭრილი და ა.შ.); 2. ლიფტი (ძარა/დაკიდება) და გეომეტრიის სხვა ცვლილებები; 3. ბამპერი (რკინა/გადაკეთებული/ჯალამბრის ამბები და ა.შ.); 4. ... რეტრო სპეციფიკა: 1. უსაფრთხოების ღვედი; 2. კარის ან ძარის რაიმე ნაწილის არქონა; 3. გამონაბოლქვი?; 4. ... თუ ჩავთვლით, რომ საქმეს გაამარტივებს, შემისწორეთ და შეავსეთ + გვერდიდან გვერდზე გადავიტანოთ ხოლმე. წეღან რაც მომაფიქრდა, ეგენი ჩავწერე, შეიძლება ზოგადის ან off-road-ის გაერთიანებაც ღირდეს. : ) -------------------- ◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊
OnlY Z BesT 2WD OO 4WD oooo 8WD ●●●● ●●●● ◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊ |
irakli |
Oct 16 2017, 18:03
Post
#23
|
Irakli Group: Club Member Posts: 7,018 Joined: 20-November 06 Member No.: 57 მანქანა: Volvo TGB1111, willys MB 1943 (რესტრავრაციის პროცესში) |
იქნებ ასეთი მიდგომა ვარგოდეს ამ შემთხვევაში - იმ ძირითადი საკითხების სიის გაკეთება, რაც ზოგადად ან ჩვენთვის აქტუალურია ტექდათვალიერების მოლოდინში: ზოგადი: თუ ჩავთვლით, რომ საქმეს გაამარტივებს, შემისწორეთ და შეავსეთ + გვერდიდან გვერდზე გადავიტანოთ ხოლმე. წეღან რაც მომაფიქრდა, ეგენი ჩავწერე, შეიძლება ზოგადის ან off-road-ის გაერთიანებაც ღირდეს. : ) სისტემატიზაცია უხდება საქმეს. მადლობა. მივაწერ კომენტარს. 1. კატალიზატორი; ჯანმრთელობის საკითხია და ალბათ არ დაიშვება გამონაკლისები, კატი უნდა ჰქონდეს. რალის მანქანებსაც კი აქვთ ხოლმე. ვერაფერს შვებიან. 2. ფარები; უნდა სტანდარტებში იყოს, უსაფრთხოების საკითხზე კომპრომისის საფუძველს ვერ ვხედავ, 3. შეცვლილი აგრეგატი (ძრავი/კოლოფი/ხიდი, + შეთავსებების საკითხი); ეს საკითხი მე გავიარე და 144 ლარად ავიღე ძრავის შეცვლის საბუთი. რაღაც სტანდარტები არის, ძირითადად წონას უყურებენ მგონი. 4. ... off-road სპეციფიკა: 1. საბურავები (დიდი ზომა, გარეთ გამოსული, დაჭრილი და ა.შ.); გამოსული არ შეიძლება - უსაფრთხოების გამო ან გამაგანიერებლები უნდა ჰქონდეს. დიდი ზომაზე უნდა იყოს ფარგლები, მაგ +20% , დაჭრილი არ დაიშვება. 2. ლიფტი (ძარა/დაკიდება) და გეომეტრიის სხვა ცვლილებები; აქაც ზედა ლიმიტი უნდა იყოს, ან სერტიფიცირებული ლიფტ კომპლექტებზე არ უნდა იყოს პრობლემა,. არასერთიფიცირებულზე ინდივიდუალური სერთიფიცირება იქნება. 3. ბამპერი (რკინა/გადაკეთებული/ჯალამბრის ამბები და ა.შ.); აქაც იგივე, სერთიფიცირებული უპრობლემოდა. არასერთიფიცირებულზე ინდივიდუალური სერთიფიცირება. წინასწარ დადგენილი სტანდარტების შესაბამისად. მაგ, არ შეიძლება ბამპერი გამოდიოდეს წინ 1 მეტრზე ან გვერდზე 30 სმ-ზე, 4. ... რეტრო სპეციფიკა: 1. უსაფრთხოების ღვედი; ქარხნულად თუ არ ქონდა, არავინ ითხოვს. 2. კარის ან ძარის რაიმე ნაწილის არქონა; აქ მეტი კონკრეტიკაა საჭირო 3. გამონაბოლქვი?; ტექდათვალიერების ცენტრში არ გაუზომეს ვილის (1944), და მითხრეს, რომ რაღაც წლამდე გამოშვებულ მანქანებს არ ვუზომავთო, ალბათ ქარხნის მაშინდელი სტანდარტების შესაბამისი უნდა იყოს. 4. ... -------------------- ავტოსპორტის ყველაზე ნელი სახეობის მოყვარული.
ოფროუდ ფორუმი ჩვენია. |
Lo-Fi Version | Time is now: 3rd June 2024 - 03:53 |