ვილის მოდელ B რესტავრაცია, ჩაბარების თარიღირად 2 მარტი 1944 სერიული ნომერი 3105xx |
ვილის მოდელ B რესტავრაცია, ჩაბარების თარიღირად 2 მარტი 1944 სერიული ნომერი 3105xx |
irakli |
Apr 29 2019, 23:17
Post
#21
|
Irakli Group: Club Member Posts: 7,018 Joined: 20-November 06 Member No.: 57 მანქანა: Volvo TGB1111, willys MB 1943 (რესტრავრაციის პროცესში) |
რადგან შალვას ვილისის რესტავრაცია ცოტა შეჩერდა, ამიტომ ვხსნი ამ თემას ჩემი ვილისის რესტავრაციაზე/
მანქანა ამჟამად დაშლილია, აღდგენილია ძრავი, ტრანსმისია, რესორები, ხიდები. შეღებილია ზეთისხილისფრად. (ოლივ დრაბ). ასევე ჩამოტანილია უკანა და გვერდითი პანელები, უკანა იატაკი. გეგმაშია ძარის ზუსტი რესტავრაცია. ასევე გეგმაშია ჩარჩოს აღდგენა. ზედმეტი რკინების მოცილება და წინა 60 სმ სექციის ახალი ნაწილით ჩანაცვლება. ნაყიდია კონტაქტური შედუღების აპარატი, რომ შედუღება ქარხნული ტექნოლოგიით მოხდეს. -------------------- ავტოსპორტის ყველაზე ნელი სახეობის მოყვარული.
ოფროუდ ფორუმი ჩვენია. |
irakli |
Jun 17 2019, 23:26
Post
#22
|
Irakli Group: Club Member Posts: 7,018 Joined: 20-November 06 Member No.: 57 მანქანა: Volvo TGB1111, willys MB 1943 (რესტრავრაციის პროცესში) |
მიდი ჩარჩოს რესტავრაციის პროცესი. მეგობარმა მომცა ნაკლებად კოლხოზგამოვლილი ჩარჩო.
ჩემსას მთელ სიგრძეზე რკინის ფირფიტა აქვს მიდუღებული, მისი მოხსნა საათობით ბულგარელთან მუშაობას გულისხმობდა, გარდა ამისა, დიაგონალებშიც არ აღმოჩნდა ზუსტი. ორ დღეში ჩარჩო გაიწმინდა ზედმეტი რკინებისგან, მიდუღდა უკანა ბოლოები,(ერთი ფორდის არის, მეორე M38 ის მაგრამ გადავაკეთეთ) , ბზარები დადუღდა და უკანა ბამპერი (კროსოვერ) დადგა. მესამე დღეს გამოიცვალა წინა ბოლოები და დატენდა განივი ძელი. ფოტოები ჯერ არ მაქვს. გამოიცვალა ასევე ტყვიამფრქვევის დასამაგრებელი მოედანი. -------------------- ავტოსპორტის ყველაზე ნელი სახეობის მოყვარული.
ოფროუდ ფორუმი ჩვენია. |
cerber |
Nov 4 2019, 12:13
Post
#23
|
Advanced Member Group: Registered Posts: 132 Joined: 14-April 09 Member No.: 3,931 მანქანა: Toyota Hilux Surf 3.4, Toyota Mr2 GTS |
მიდი ჩარჩოს რესტავრაციის პროცესი. მეგობარმა მომცა ნაკლებად კოლხოზგამოვლილი ჩარჩო. ჩემსას მთელ სიგრძეზე რკინის ფირფიტა აქვს მიდუღებული, მისი მოხსნა საათობით ბულგარელთან მუშაობას გულისხმობდა, გარდა ამისა, დიაგონალებშიც არ აღმოჩნდა ზუსტი. ორ დღეში ჩარჩო გაიწმინდა ზედმეტი რკინებისგან, მიდუღდა უკანა ბოლოები,(ერთი ფორდის არის, მეორე M38 ის მაგრამ გადავაკეთეთ) , ბზარები დადუღდა და უკანა ბამპერი (კროსოვერ) დადგა. მესამე დღეს გამოიცვალა წინა ბოლოები და დატენდა განივი ძელი. ფოტოები ჯერ არ მაქვს. გამოიცვალა ასევე ტყვიამფრქვევის დასამაგრებელი მოედანი. ჩარჩოს რითი ადუღებთ? ანუ რომელი ტიპის აპარატით. ელექტროდებით თუ ადუღებთ მაშინ რომელ ელექტროდებს იყენებთ? |
irakli |
Nov 6 2019, 17:25
Post
#24
|
Irakli Group: Club Member Posts: 7,018 Joined: 20-November 06 Member No.: 57 მანქანა: Volvo TGB1111, willys MB 1943 (რესტრავრაციის პროცესში) |
ჩარჩოს რითი ადუღებთ? ანუ რომელი ტიპის აპარატით. ელექტროდებით თუ ადუღებთ მაშინ რომელ ელექტროდებს იყენებთ? კემპით ადუღებს ხელოსანი(ეს კემპი ქსეროქსის და ბენდექსის ამბავია, ვატყობ ) ანუ MIG welding. წესით ჩარჩოს გადაჭრა უნდა იყოს ისრისებური. თუ არ არის ისრისებული და ვერტიკალურია, მაშინ საჭიროა რომბის ფორმის გამაძლიერებლის დადება, რომელიმე მხრიდან მაინც. მე არ ვაკეთებ, აუთენტურობისთვის, ამიტომ ალბათ ოფროუდზე ამ მანქანით სიარული არ არის რეკომენდირებული. -------------------- ავტოსპორტის ყველაზე ნელი სახეობის მოყვარული.
ოფროუდ ფორუმი ჩვენია. |
cerber |
Nov 7 2019, 11:08
Post
#25
|
Advanced Member Group: Registered Posts: 132 Joined: 14-April 09 Member No.: 3,931 მანქანა: Toyota Hilux Surf 3.4, Toyota Mr2 GTS |
კემპით ადუღებს ხელოსანი(ეს კემპი ქსეროქსის და ბენდექსის ამბავია, ვატყობ ) ანუ MIG welding. წესით ჩარჩოს გადაჭრა უნდა იყოს ისრისებური. თუ არ არის ისრისებული და ვერტიკალურია, მაშინ საჭიროა რომბის ფორმის გამაძლიერებლის დადება, რომელიმე მხრიდან მაინც. მე არ ვაკეთებ, აუთენტურობისთვის, ამიტომ ალბათ ოფროუდზე ამ მანქანით სიარული არ არის რეკომენდირებული. საინტერესოა მაგ კემპის მავთულებში თუ არის სხვაობა. ალბათ იქნება. ელექტროდებით როცა მიდის დადუღება მაშინ დიდი მნიშვნელობა აქვს ელექტროდის ტიპს. მაგალითად ამწეების კონსტრუქცია როცა დუღდება იქ ჩვეულებრივი, იაფიანი ელექტროდის გამოყენება არ შეიძლება. ლითონის შემცველობაა სხვა. ხო ეგ რომბები შველერების გადაბმის დროსაც გამოიყენება და ჩვეულებრივად მუშაობს |
irakli |
Nov 7 2019, 15:49
Post
#26
|
Irakli Group: Club Member Posts: 7,018 Joined: 20-November 06 Member No.: 57 მანქანა: Volvo TGB1111, willys MB 1943 (რესტრავრაციის პროცესში) |
საინტერესოა მაგ კემპის მავთულებში თუ არის სხვაობა. ალბათ იქნება. ელექტროდებით როცა მიდის დადუღება მაშინ დიდი მნიშვნელობა აქვს ელექტროდის ტიპს. მაგალითად ამწეების კონსტრუქცია როცა დუღდება იქ ჩვეულებრივი, იაფიანი ელექტროდის გამოყენება არ შეიძლება. ლითონის შემცველობაა სხვა. ხო ეგ რომბები შველერების გადაბმის დროსაც გამოიყენება და ჩვეულებრივად მუშაობს ნამდვულად არის, უცებ რაც ვნახე, არის რბილი რკინის, უჟანგავი რკინის, კარბონის რკინის, ალუმინის, სპილენძით დაფარული და დაუფარავი მავრთულები. აქ რომლები იყიდება არ ვიცი, მანქანის რკინის ჩარჩოსთვის mild steel, საკმარისი უნდა იყოს ასევე mild steel მავრთული. თუმცა არ ვარ სპეციალისტი. -------------------- ავტოსპორტის ყველაზე ნელი სახეობის მოყვარული.
ოფროუდ ფორუმი ჩვენია. |
Lo-Fi Version | Time is now: 3rd June 2024 - 07:21 |