ვილის მოდელ B რესტავრაცია, ჩაბარების თარიღირად 2 მარტი 1944 სერიული ნომერი 3105xx |
ვილის მოდელ B რესტავრაცია, ჩაბარების თარიღირად 2 მარტი 1944 სერიული ნომერი 3105xx |
irakli |
Apr 29 2019, 23:17
Post
#21
|
Irakli Group: Club Member Posts: 7,018 Joined: 20-November 06 Member No.: 57 მანქანა: Volvo TGB1111, willys MB 1943 (რესტრავრაციის პროცესში) |
რადგან შალვას ვილისის რესტავრაცია ცოტა შეჩერდა, ამიტომ ვხსნი ამ თემას ჩემი ვილისის რესტავრაციაზე/
მანქანა ამჟამად დაშლილია, აღდგენილია ძრავი, ტრანსმისია, რესორები, ხიდები. შეღებილია ზეთისხილისფრად. (ოლივ დრაბ). ასევე ჩამოტანილია უკანა და გვერდითი პანელები, უკანა იატაკი. გეგმაშია ძარის ზუსტი რესტავრაცია. ასევე გეგმაშია ჩარჩოს აღდგენა. ზედმეტი რკინების მოცილება და წინა 60 სმ სექციის ახალი ნაწილით ჩანაცვლება. ნაყიდია კონტაქტური შედუღების აპარატი, რომ შედუღება ქარხნული ტექნოლოგიით მოხდეს. -------------------- ავტოსპორტის ყველაზე ნელი სახეობის მოყვარული.
ოფროუდ ფორუმი ჩვენია. |
irakli |
Nov 23 2019, 14:54
Post
#22
|
Irakli Group: Club Member Posts: 7,018 Joined: 20-November 06 Member No.: 57 მანქანა: Volvo TGB1111, willys MB 1943 (რესტრავრაციის პროცესში) |
ჩარჩოც შევღებე. რადიოს შემშლელი სისტემის შეერთების ადგილების მოკალვა ძალიან მარტივია თხევადი კალით. 2 სისტემა იყო: supression 1, da suppresion 2. 1943 წლის ბოლოდან მე-2 ზე გადავიდნენ, რომელიც უფრო მარტივი იყო და მოკალვის ნაცვლად ბევრგან გარე და შიდა ჩაჭიდების შაიბები გამოიყენებოდა.
[/url] [/url] [/url] -------------------- ავტოსპორტის ყველაზე ნელი სახეობის მოყვარული.
ოფროუდ ფორუმი ჩვენია. |
Lo-Fi Version | Time is now: 3rd June 2024 - 08:20 |